Jahopp imorgon blir Gizza 25 år.
T Tobbisen Aktiv medlem Kön Man 25 december 2006 #2 Grattis i förskott Hoppas du får fina presenter i morgon
SuperLasse Aktiv medlem Ålder 51 Kön Man 26 december 2006 #3 Grattis tjejen, hoppas du får en trevlig dag!
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 26 december 2006 #5 Grattis på 25-årsdagen! Den 26 december 1981 var en lördag (om du inte redan visste det) Ett fyrfaldigt hurra från Snäckan
Grattis på 25-årsdagen! Den 26 december 1981 var en lördag (om du inte redan visste det) Ett fyrfaldigt hurra från Snäckan
SuperLasse Aktiv medlem Ålder 51 Kön Man 26 december 2006 #6 God mat o trevligt sällskap hoppas jag.. Har du fått ngn trevlig present?
Gizza Välbekant medlem Kön Kvinna 27 december 2006 #9 Det stämmer att jag är född på en lördag, fick en digitalkamera.
T Tobbisen Aktiv medlem Kön Man 27 december 2006 #10 Det stämmer att jag är född på en lördag, fick en digitalkamera. Klicka för att expandera... Bra present
Det stämmer att jag är född på en lördag, fick en digitalkamera. Klicka för att expandera... Bra present
Doc Coach Välbekant medlem Ålder 58 Kön Man 28 december 2006 #11 Det stämmer att jag är född på en lördag, fick en digitalkamera. Klicka för att expandera... grattis i efterskott hoppas vi får se lite trevliga bilder här...
Det stämmer att jag är född på en lördag, fick en digitalkamera. Klicka för att expandera... grattis i efterskott hoppas vi får se lite trevliga bilder här...
svenotto Medlem Kön Man 28 december 2006 #12 26 DECEMBER!!! HURRA HURRA HURRA HURRA!! GIZZA 25 ÅR. GRATTIS I EFTERSKOTT Hoppas du inte blir sur för att jag spann på din tråd?? FÖDELSEDAGSKRAM
26 DECEMBER!!! HURRA HURRA HURRA HURRA!! GIZZA 25 ÅR. GRATTIS I EFTERSKOTT Hoppas du inte blir sur för att jag spann på din tråd?? FÖDELSEDAGSKRAM