Är 24 å tillsammans med en tjej sen 3,5 år...ingen va jätteerfaren innan...hon..troligen oskuld..har aldrig frågat ..till en början va hon öppen till att prova nya saker men sen tog det stopp å hennes sexsug är sedan 1 år som bortblåst...hon vill inte suga av mig..inte ens med kondom..jag får inte slicka henne (pga hon vill inte kyssa mig efter säger hon)....hon tar aldrig initiativet...kanske lite tafatt 1-2 ggr/mån...hon tar knappt på mig....jag försöker men...hon vill inte prata om det.jag är väldigt villig att prova allt å tycker själv att jag är öppen å nyfkien att lära mig/prova nya saker..köpte olja för ett tag sen...men tom det är hon för pryd för...har bett försiktigt några ggr att det skulle va kul om hon kunde plocka fram den ibland...händer inget = (...varför är det såhär?.."problemet är att jag älskar henne å hon älskar mig...jag tänder på henne å trivs bra med henne annars...men går det att göra något åt dette eller är det kört?..har försökt allt..vill bara ha ett lite intressant sexliv där tex vanligt oralsex förekommer å oljor kanske inte är så främmande...tacksam för svar..TheDonut