Någon annan som älskar footjobs?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Finns ett antal porrfilmer med fötter, är Inge vidare bra filmer finns många andra filmer med vackra fötter. Tex i Musbilen med nordiska tjejer.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man tittar på en kvinna som onanerar på film eller så klart bättre om det är på riktigt, hände de ibland att de sprattlar till och krullar med tårna när de kommer.
När de händer så brukar jag komma med ett rejält sprut. Hände ofta med en dotter till en av våra grannar när jag bodde hemma.
Vi växte upp tillsammans så när blev lite äldre kom vi inpå sex, vi började undersöka varandra. Vi kom inte längre än att vi onanerade tillsammans hon brukade krulla med sina tår. Varken hon eller jag föreslog att vi skulle ligga med varandra var kanske rädda att de skulle förstöra vänskapen.
Jag var inte förälskad i henne heller, jag tyckte mycket om henne men det var inte riktig kärlek var nog likadant för henne.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min grannes dotter satt gärna i skräddarställning då kom hon åt klitoris, hålet som hon kallade det använde hon inte när hon onanerade. Det var mest för mannens njutning, fast när hon sade det var hon ung 15-16år möjligtvis oskuld.

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Fick ett fotjobb för många år sedan, var sent en varm sommarkväll på en uteservering. Jag hade sportshorts på mig den kvällen, satt en tjej mitt emot mig som jag inte träffat förut. Plötsligt känner jag hennes fot i mitt skrev, blev väldigt överraskad men också jätte kåt, blev stenhård, och hon flinade mot mig. Jag tog chansen och tog fram hela kuken och pungen under bordet, och hon började massera mig, det var väldigt skönt. Höll tillbaka så gott jag kunde för att inte komma för snabbt. Då tryckte hon hårt på min kuk så min stol gled bakåt och allt var plötsligt synligt. Det blev tyst vid bordet och alla stirrade på min kuk, jag kunde inte hålla mig längre och jag fick en jättekraftig utlösning, min sperma pumpade högt ut ur mig och stänkte över bordet. Jag var helt paralyserad samtidigt så kändes det underbart i hela kroppen. Flera som satt vid bordet tjoade och började prata livligt, jag tog en servett och torkade av min sperma från hennes fot, min kuk stod fortfarande rakt upp i allas åsyn. Satte mig tillrätta igen men lät kuken hänga fritt och droppa under bordet ett tag. Var helt slut i kroppen efteråt och väldigt varm. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag sprutade i allas åsyn.

Toppen