Äger en Bathmate penispump sedan 10-15 år tillbaka. Mest tillbringat tid i gardeoben då man blir ganska begränsad fysikt när den sitter på. Tanken är väl man ska va i badkar eller dushen medans den sitter på. Har senaste månaderna pumpat lite då och då då jag vart hemma.
Har då ett snöre runt halsen med tre öglor i olika längd där pumpens spets kan vila på. En för sittande position och en för halvliggandes och en när jag står upp eller går omkring. När man går omkring får man va lite försiktig så att ingen ser en genom fönstret.
Att låta pumpen hänga utan stöd och bara sitta där med vacumsuget är inget alternativ. Då den är helt fylld med vatten så blir den ganska tung och all belastning hamnar på själva fästet där kuken sittet fast i kroppen. Ibland går jag runt med pumpen på mittenögglan vilket är fördelaktigt om man är hård för då vilar pumpen i en vinkel 45 grader uppåt. Dock så får man tänka sig för lite extra då den i det läget lätt hoppar ur öglan om man böjer sig eller strecker sig efter nåt. Detta har hänt några gånger och då gör pumpen ett fritt fall vilket inte känns skönt i kukfästet
För en vecka sedan pumpade jag lite som vanligt och sen tog jag paus för att sedan pumpa igen. Pumpar man mycket kan man känna att det spänner i några sekunder men efter det blir kuken känslolös. Det är markerat som en linjal uppe på pumpen så man ser hela tiden hur lång kuken är. Vill man den ska öka i längd får man pumpa så det spänner lite för att lixom stretcha lite. Denna gång var planen dock inte att öka utan bara att bli lite extra svullen så pumpade tills det kändes okej utan att det på nåt sätt spände i kuken och det var fortfarande 2 cm kvar till där kuken vart som längst. Jag hade sedan pumpen på kuken en ganska så lång stund, längre stund än vanligt men tänkte att det är lugnt då jag vart sparsam med vacumet. Gick sedan till duschen och tryckte på knappen längst fram på pumpen som släpper på vacumet vilket gör att pumpen töms på vatten och man kan dra ut kuken. Detta är något jag gjort många gånger och jag vet vad jag kan förvänta mig vilket inte är någon häpnadväckande visuell skillnad. Det är först när man greppar kuken med hela handen i ett klassiskt runkgrepp som man tydligt känner skillnaden. Då detta vart en daglig rutin de senaste 30 åren så blir förändringar väldigt tydliga. Om runkgrepp nr 1 354 456 skiljer sig från de tidigare 1 354 455 runkgreppen så känner man det även vid små förändringar.
Denna gången behövdes det dock inga runkgrepp för att avgöra om det var någon skillnad. Fick en mindre chock när jag såg att det som nu kom ut ur pumpen inte på långa vägar liknade det som tidigare hade först in. Mitt ollon som annars är stort och dominerande såg nu väldigt ynkligt ut där det tittade fram halvägs ute omgiven av en 2-3 cm tjock förhud som inte gick dra varken framåt eller bakåt. Det var som att man fört in en vanlig människa och fått tillbaka en michellingubbe. Detta var nåt jag bara sett på film innan, nu stod jag där själv med denna korviga klump. Första tankarna var givetvis om detta på nåt sätt skulle va bestående resultat. Efter lite logiskt tänkande droppade jag dock de tankarna och slutade oroa mig och blev istället kåt av att se, känna och runka nåt nyt efter så många år… efter en timme eller två hade svullnaden släpt och kuken återgick till sin naturliga form