Någon som förstorat sin grej ?

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Jag förstår dina synpunkter där Kingen, men det är ungefär som "lätt för dig o säga", om du förstår mig rätt där :). En för stor penis var inte något jag syftade på som jag sa. Men gärna lite mer kubik på den.

Och jag vet inte hur man kännt sig efteråt, men jag tror att jag mått bättre av det. Just för självkänslan osv. Tror det kan varit bättre pga man flertalet gånger inte fått upp den pga negativa tankar om den, och att man intalar sig själv att inte räcka till.

Även det att man efter flera månder med ett förhållande med en tjej, skäms för att hon exempelvis tar i penis, pga man skäms för storleken. Det går aldrig över. Kanske låter jättelöjligt och de som läser här nu skrattar, men för mig (och en del andra) är detta ett stort problem. Försök sätta sig in i problemet.

Man tycker man har en liten grej, och man skäms över den. Och då vågar man inte låta någon annan komma så långt in på livet att dom ska få röra den.

Det tar några månader för mig att ens låta en tjej ta i den vid erektion. Slakt tillstånd är det nästan bom stopp jämt va. Och det är sorgligt att det ska behöva vara så. För båda parter. Men det ligger ju på min planhalva så att säga, att komma över det och låta det bli bra.

Lite lulligt skrivet nu kanske, får skylla på att jag inte sovit något inatt knappt och är väldigt trött :)

Själv, är bäste dräng.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

Jag förstår dina synpunkter där Kingen, men det är ungefär som "lätt för dig o säga", om du förstår mig rätt där :). En för stor penis var inte något jag syftade på som jag sa. Men gärna lite mer kubik på den.

Och jag vet inte hur man kännt sig efteråt, men jag tror att jag mått bättre av det. Just för självkänslan osv. Tror det kan varit bättre pga man flertalet gånger inte fått upp den pga negativa tankar om den, och att man intalar sig själv att inte räcka till.

Även det att man efter flera månder med ett förhållande med en tjej, skäms för att hon exempelvis tar i penis, pga man skäms för storleken. Det går aldrig över. Kanske låter jättelöjligt och de som läser här nu skrattar, men för mig (och en del andra) är detta ett stort problem. Försök sätta sig in i problemet.

Man tycker man har en liten grej, och man skäms över den. Och då vågar man inte låta någon annan komma så långt in på livet att dom ska få röra den.

Det tar några månader för mig att ens låta en tjej ta i den vid erektion. Slakt tillstånd är det nästan bom stopp jämt va. Och det är sorgligt att det ska behöva vara så. För båda parter. Men det ligger ju på min planhalva så att säga, att komma över det och låta det bli bra.

Lite lulligt skrivet nu kanske, får skylla på att jag inte sovit något inatt knappt och är väldigt trött :)

Själv, är bäste dräng.
Jag förstår vad du skriver. Att jag själv är välutrustad tycker jag inte har med saken att göra, men jag hur det är att ha stor kuk och jag vill bara tala om att det inte är så viktigt för kvinnor.

Jag tycker att det är oerhört trist för din skull att du känner som du gör. Jag hoppas verkligen att du komme lösa dina problem, och en operation kan ju vara en eventuell lösning.

Men du behöver prata med en psykolog eller sexolog som kan sånt här. Som jag förstår av det du skriver så är det mycket som du tänker på också och kanske främst inte snoppen i sig, även om den är orsaken till dina tankar.

Jag vet att det kan vara väldigt svårt att söka hjälp, men även vid en operation så måste man gå igenom saker med läkaren innan.

Prata med nån, för din egen skull.

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Jag tror aldrig jag skulle göra något så drastiskt som en operation faktist. Bieffekterna som KAN bli är alldeles för riskfyllda. Jag har då hellre en "liten" och fungerande än en stor och icke fungerande :D

Men man ligger iaf inom medelvärderna för en svensk erigerad penis. Men den både ser och verkar så liten, iallafall enligt mig.

Som hos så många andra ligger nog felet mer i det stora huvudet än i det lilla. Men det är det som är det svåra att få bort. Men efter jag surfat en hel del här, och läst många svar så har jag faktist stärkt mitt förtroende på det planet en bit.

Kan inte säga mycket annat än att detta är verkligen en toppensida och hoppas den länge lever vidare.

Får väl även tacka för era svar, och ett särksilt riktat tack till dig Kingen.

Editerar: Kan även tillägga att det finns fördelar med en mindre med. Jag har större chans att få testa analsex haha. :D

Själv, är bäste dräng.

Toppen