Det har jag funderat på länge. Har du en egen IPL? Fungerar det bra?Har varit helt slät sen jag var 20, har använt IPL hårborttagning. Det har gjort att jag nästan inte har någon hårväxt kvar alls, dom få strån som är kvar tar jag bort med rakning. Tycker om att vara helt slät och när jag möter någon så ser jag att dom flesta gillar det, skön känsla när allt syns tydligt och att folk tittar.
Jag hoppas du har rätt. Även om jag ansar kuk och pung ibland så föredrar jag könshår på både män och kvinnor. Men det får inte vara hur vildvuxet som helst...Lite lätt stigmatisering av kroppshår...
En spaning på gym, naturiststrand, jobb...
Så känns det som pubeshåret är på väg tillbaka
Hår! Men ingen snårskog. Trimmat och vårdat, så sexigt, så kukresande. En fröjd för mitt öga OCH för mina känsliga fingertoppar.Vad föredras på kvinnor? Rakat? Lite? Vildvuxet?
Det är läckert att gosa med näsan i buskaget också...heheHår! Men ingen snårskog. Trimmat och vårdat, så sexigt, så kukresande. En fröjd för mitt öga OCH för mina känsliga fingertoppar.
Jag hoppas du har rätt. Även om jag ansar kuk och pung ibland så föredrar jag könshår på både män och kvinnor. Men det får inte vara hur vildvuxet som helst...
Håller med, mer och mer i porrfilmer jag kollar också. Kul med omväxling, även om jag personligen gått och vant mig vid känslan när det är nyrakat…Lite lätt stigmatisering av kroppshår...
En spaning på gym, naturiststrand, jobb...
Så känns det som pubeshåret är på väg tillbaka
Håller fullständigt med digHärligast är att vara renrakad.