G
Grottan
Gäst
Avtändande utan hår så inget sex med migDet är man väl åtminstone samma kväll?
Och längre fram än så är det svårt att veta när det blir sex nästa gång
Avtändande utan hår så inget sex med migDet är man väl åtminstone samma kväll?
Och längre fram än så är det svårt att veta när det blir sex nästa gång
Jag må vara oerfaren men sällan har jag stött på en hårig pung. Eller en hårig kuk för den delen.Oj! Trodde det var trevligare att slicka en slät pung?
Men det är väl olika…
Sedan är det en annan sak om kvinnan är hårig och doftar kåthet förstås.
Skönt. Snygg bild förrestenJag har en del kroppsbehåring, så det skulle se rätt knepigt ut att raka sig helt runt kuken men inte på övriga delar av kroppen.
Men jag rakar mig om pungen
NIX!
Rakar ingenting!
Vaxar bikinilinjen och resten får vara kvar!
Har lite svårt för den här fokuseringen som leder till tankar på barn!
Slätstruket är vad det är och det finns inget upphetsande i det IMO
Ser ikke ut som du behøver raka vekk alt for at kuken skal se større ut heller, hahaJag har en del kroppsbehåring, så det skulle se rätt knepigt ut att raka sig helt runt kuken men inte på övriga delar av kroppen.
Men jag rakar mig om pungen
Härligt men gör det inte ont?
Hej funderat på det men gör det inte ont?Alltid helrakad, eller rättare sagt vaxad. Går sedan tio år tillbaka regelbundet på salong och får en ”manzilla”-behandling av kvinnlig personal (brasiliansk vaxning för män).
I början gick jag var 6:e vecka men nu har jag så lite hår kvar att jag inte behöver gå så ofta.
Rakade mig själv innan men tycker att det blir så mycket bättre och lenare med vaxning, plus att det är så upphetsande att få det utfört av en kvinna!
Jo om det går för lång tid emellan gångerna. När det bara är fjun så känns det inte så mycket, mest en skön känsla.Härligt men gör det inte ont?
Jo, i början men efter ett tag så finns det ju inte mycket hår att ta bort, i varje fall inte om du går regelbundet dvs ungefär var 6:e vecka.Hej funderat på det men gör det inte ont?
Håller med. Väldigt sköntAlltid helrakat
Tycker att det skönt smeka sig själv när det är helt utan hår
Samma härHåller med. Väldigt skönt
Härligt men gör det inte ont?
En av anledningen är också då vi gillar ålderslekar och mer autentiskt utan stubb och mörka prickar efter rakade hårstrån.Jo om det går för lång tid emellan gångerna. När det bara är fjun så känns det inte så mycket, mest en skön känsla.