martindalarna
Aktiv medlem
Aldrig rakat, ansat etc, någonsin. Ingen har någonsin klagat eller ens antydd något om att i alla fall ansa. Ett par har verkligen gillat min stora kukbuske.
Äter du din mat utan att salta och krydda den också???Skönare utan hår och det är väl ingen som vill ha hår i maten. Vi är rakade båda två sen många år tillbaka.
Olika tycke och smak. Respekterar dina åsikter.Äter du din mat utan att salta och krydda den också???
Könshår i lagom mängd är som saltet på maten eller kryddorna. Det ger både ett visuellt tillskott och känsla att röra vid, samtidigt som det också ger lite extra könsdoft. Vem vill klappa en katt eller hund som inte har någon päls?
Nu är du där igen Vem vill ha hår i maten? Helt ok med hundar och katter med päls men inte kön.Äter du din mat utan att salta och krydda den också???
Könshår i lagom mängd är som saltet på maten eller kryddorna. Det ger både ett visuellt tillskott och känsla att röra vid, samtidigt som det också ger lite extra könsdoft. Vem vill klappa en katt eller hund som inte har någon päls?
Allltid rakad där ner
Under ett flertal år jobbade jag i en industri där de flesta duschade efter jobbet innan hemfärd. Jag kan inte dra mig till minnes att jag såg en endaste kuk som var rakad.....Jag är på gymmet rätt ofta och ser en hel del kukar i duschen. Förvånansvärt få har rakat eller trimmat och då menar jag både äldre och yngre män, även om det är vanligare bland yngre. Helrakat ser man mycket sällan. Själv kör jag med rakad kuk och pung och bara ett par mm runt om, trivs bäst så.
Jag tycker kvinnor kan ha ansat. Tycker det e mysigt. Föredrar nog lite hår på kvinnor än renrakat.Jag har endast rakat eller stubb, aldrig vildvuxet.
Detsamma tycker jag gäller för kvinnorna