Någon som rakar sig där nere

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar raka pungen ibland, är hårig på övriga kroppen så det skulle se konstigt ut om jag rakade allt runt kuken.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
OK. Tack för tipset, men för att epilering ska fungera måste det väl finnas lite hår som den kan få tag i, eller??
Ja, typ 5 mm och inte längre för då har den svårt att få tag i håret. När det växer upp igen är det mycket mjukare och det gör mindre ont för varje gång. För min del epilerar jag varannan var tredje vecka och det känns ingenting i princip. Och det växer nästan inget längre då hårsäckarna mattas ut. Men man får vara försiktig och du lär dig efter ett tag så maskinen inte hugger tag i skinnet, pungen och anus är extra spännande:LOL:
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, typ 5 mm och inte längre för då har den svårt att få tag i håret. När det växer upp igen är det mycket mjukare och det gör mindre ont för varje gång. För min del epilerar jag varannan var tredje vecka och det känns ingenting i princip. Och det växer nästan inget längre då hårsäckarna mattas ut. Men man får vara försiktig och du lär dig efter ett tag så maskinen inte hugger tag i skinnet, pungen och anus är extra spännande:LOL:
Tack för tipset, och vad är en bra Epilator till ett överkomligt pris?? Billig är sämst och dyrare/dyrast bäst eller:unsure:
 
Toppen