Nån fler som gillar att runka på stranden?

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Föredrar också sådana platser. Inte officiella bad utan mer avskiljda platser vid sjöar, havet, skogen eller liknande där man har lite kontroll men viss upptäcktsrisk.
Precis. Man får ju ha lite ögon i nacken haha. Men det är väldigt upphetsande

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
På nakenstranden i Ängelholm (Sibirien) brukar jag sitta och hålla ståndet igång. Helst i slutet av dagen när folk är lite busiga.

Vid ett tillfälle stod en man och tittade på mig, lite på avstånd. Jag gillade det och runkade mer intensivt samtidigt som jag fingrade mig i analöppningen. Han började runka av det och fortsatte stirra.

Till sist gick han fram till mig och ställde sig framför mig. Jag hade nu hans kuk precis framför ansiktet. Jag tvekade inte utan slöt mina läppar runt hans ollon. Han stönade och släppte taget om sin kuk så att jag istället kunde ta tag i den. Jag höll om hans skaft och pung och sög honom intensivt. Vi njöt båda av det som hände...

JR7615

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det är riktigt skönt att stanna under en cykeltur, klä av sig allt, bada en sväng och sedan smårunka tills man kommer. Har man tur finns det fler med samma intresse…

Buskskvättaren

Ny medlem
Ålder
54
Kön
Man
Brukar bada naken i skärgården. Låta vinden och solen torka kroppen. Fantisera och känna kuken styvna. Det har blivit många underbara runkstunder. Där är jag ofta ensam. Vore trevligt med en till kuk. Dela fantasier och ge varandra ett handtag eller två.

cocos67

Aktiv medlem
Kön
Man
På en strand i Spanien förra sommaren. Jag var lite bakfull och kåt. 4 meter framför mig låg en kille och en tjej i 16-års åldern, topless. Svart långt hår och smal fin kropp. När hon låg på rygg så stod hennes små fina tuttar rakt upp och venusberget syntes tydligt i den minimala svarta bikinitrosan när hon skrevade lätt på benen. Jag var tvungen att smeka min kuk utanpå badshortsen. Efter en stund kända jag att jag kommer att spruta i shortsen. Fortsatte gnida lite hårdare samtidigt som jag hade mina ögon på hennes cameltoe, och sedan sprutade jag en rejäl sats i shortsen. Precis när jag var klar så reste hon på sig och gav mig en litet flin och gick och badade.

Kipsus

Aktiv medlem
Kön
Man
På stranden i Ålabodarna mellan lLandskrona och Helsingborg går vandringsleden ovanför och där stannar inresserade och kollar när man ligger på stranden och runkar, mysigt. Gillar när någon kollar på.

Toppen