Vad har vi för runkare här mer än svensk nationalitet....? gillar multikulti sverige:D
Dionysos Ny medlem Kön Man 5 juni 2006 #1 Vad har vi för runkare här mer än svensk nationalitet....? gillar multikulti sverige
Maree - See you in another life! Aktiv medlem Kön Kvinna 7 juni 2006 #10 Svensk Sambon är asiat (även levande bevis på att asiater itne har liten k*k)
B biboy [ålder] Gäst 10 juni 2006 #13 på senare tid är det bara lite norskt men annars har jag franskt och tyskt också...
challe Moderator Staff Member Kön Man 14 juni 2006 #16 Låågnt tillbaka hittar man tyskt blod i Challe. Det är väl därifrån den ordningsamma besserwisserstilen kommer misstänker jag.
Låågnt tillbaka hittar man tyskt blod i Challe. Det är väl därifrån den ordningsamma besserwisserstilen kommer misstänker jag.
Benster112 Medlem Kön Man 14 juni 2006 #18 Svensk.... med en holländsk fjärdedel. Kan inte holländska, har aldrig varit i Holland... Så jag e Svensk.
Svensk.... med en holländsk fjärdedel. Kan inte holländska, har aldrig varit i Holland... Så jag e Svensk.
Benster112 Medlem Kön Man 14 juni 2006 #19 Norsk Klicka för att expandera... Norrmän är allt en fine breed, av din bild att döma