Ni kvinnor som köpt,eller köper porr till era män.Kanske tidningar tidigare.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Funderar lite över kvinnor som köpt porr till sina män.Filmer och tidningar.Tycker dom flesta kvinnor verkar svartsjuka,och nästan förbjuda männen att titta.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När min. Pappa levde var det hans fru min styvmor som köpte tidningar på den tiden.
Till lycka för både mig och min styvsyster som var i tonåren vi läste noveller och sexhistorier ofta på landet när vi var ensam föräldrarna arbetade. Vi kunde gå nakna nästan hela dagarna. Jag ofta med stånd och min lillasyster med vår fitta som hon utryckte det. Hon onanerade och jag runkade men då ville vi vara ensamma. Vi hade onanerat tillsammans när vi var yngre men nu ville vi göra det i ensamhet.
Fast syrran blev upphetsad av mitt stånd och när hon hade onanerat kände jag lukten av hennes fitta både om henne och i sovrummet behövdes inte många drag för att jag skulle spruta min sats över min bröstkorg. Att hon onanerade och jag runkade var ingen hemlighet. Alla gör det så att våra föräldrar misstänkt det. Hennes mamma hade talat med henne var okey så länge vi inte hade sex och låg med varandra.

Last edited:

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Med tanke på utbudet på nätet under den tid jag och min man känt varandra har köp av porr inte varit aktuellt. Däremor så konsumerar jag och min man porr, både tillsammans och var för sig.

Berättar ni för varandra vad ni tittar,och blir kåta av?

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Låter trevligt.Skulle vilja ha en floäickvän som gillar porr.Älskar det!Berättar ni för varandra ,om ni tänder på en aktör med?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Många kvinnor jag har varit med är okey med tidningar och en del filmer. Denna här hårdporren där kvinna bara är olika hål och han skall skrika som hon fått djävulens pms när hon kommer vilket såklart också är fejk.
Det gillar inte jag och hade jag varit kvinna hade de nog varit ännu värre. Finns en del bra scener i vissa filmer men ofta är det än tunn story finns undantag tex gillar jag svenska ridskolan filmerna inte allt men finns några bra scener, Jane Bomb är också helt okey.
Finns säkert mer men jag storkund när det gäller porr finns så mycket på nätet så köpa en ridningen eller köpa/hyra en film var det länge sedan jag gjorde.

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så länge jag också får mitt så har jag inget emot att mina partners kollar på porr. Ännu roligare är ju att välja porr tillsammans. Dock har jag aldrig köpt porr åt min partner specifikt.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Ja det är ju kul,om man kan välja tillsammans. Berättar ni vilka som är snygga?Scener som gör er kåta...Onanerar ni ihop,varandra?Sex...

Toppen