Ni med smartklocka ta av den när ni runkar!

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en träningsklicka med stegräknare. Ojoj vad många steg det blir när jag runkar. Flera tusen faktiskt:)
Så nu tar jag av med den när jag runkar kuken.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min pulsmätare på klockan får lite tuppjuck av onani och knullande. Får varning att pulsen är lite "hög". Speciellt i orgasmögonblicket brukar den pipa och säga jag ska sänka tempot för att orka mina 10 km (i löparspåret). haha

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min pulsmätare på klockan får lite tuppjuck av onani och knullande. Får varning att pulsen är lite "hög". Speciellt i orgasmögonblicket brukar den pipa och säga jag ska sänka tempot för att orka mina 10 km (i löparspåret). haha

Jag minns första gången du tog mig bakifrån, hade så skönt och var helt inne i allt. Sen helt plötsligt började det pipa och fyra sekunder efter fick jag en varm dusch över ryggen :LOL:.

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har en träningsklicka med stegräknare. Ojoj vad många steg det blir när jag runkar. Flera tusen faktiskt:)
Så nu tar jag av med den när jag runkar kuken.
Jag tänker lite tvärtom. Har en särskild klocka vid runk, den visar förutom rörelsen även blodtryck, puls, ekg och spox. Efteråt kan man ladda över data från den till datorn och matcha filen mot filmen man sett. På så sätt ser man hur upphetsningen varierar med innehållet, tjejerna och aktiviteterna i filmen. Nästa gång hittar man ännu bättre material baserat på den analysen.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tänker lite tvärtom. Har en särskild klocka vid runk, den visar förutom rörelsen även blodtryck, puls, ekg och spox. Efteråt kan man ladda över data från den till datorn och matcha filen mot filmen man sett. På så sätt ser man hur upphetsningen varierar med innehållet, tjejerna och aktiviteterna i filmen. Nästa gång hittar man ännu bättre material baserat på den analysen.

Gillar hur du tänker här!

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Det borde finnas nån inställning under ”träning” typ onani eller samlag. Det är ju också fysisk aktivitet. Mycket trevligare än, gång, cykel eller annat tråkigt. Det finns ju iof gruppträning. Det kan väl vara samlag tycker jag:)

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det borde finnas nån inställning under ”träning” typ onani eller samlag. Det är ju också fysisk aktivitet. Mycket trevligare än, gång, cykel eller annat tråkigt. Det finns ju iof gruppträning. Det kan väl vara samlag tycker jag:)

Hade varit kul faktiskt! Att den håller koll på sexliv och onani. Kan säga till att "nu var det länge sedan du hade sex", så kan man visa sin partner.

"Du, min klocka säger vi måste knulla ikväll"

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle ju var jättekul att ha en bra klocka för sex och onani. Eller en slags kukring med inbyggd ’stegräknare’
En sådan som mäter både runktag, puls och kanske annat så man kan tanka över datan till sin mobil eller dator och föra en detaljerad journal.

så kom gärna med tips om ni vet någon lämplig klocka.
Ska testa min Polar och se hur noggrant den mäter ’stegen’

Toppen