oversexualized
Medlem
- Kön
- Man
Och en sak som homofoberna kan tänka på: Det är faktiskt en manshand som håller i kuken när ni runkar...
M D
M D
Kanske det gör mig till bisexuell men jag tycker nyfiken hetero är ett bättre ord.
Originally posted by Skogis
Detta är kanske inte rätt forum att diskutera sådana här frågor, men jag vet inte någon annanstans. Gör ni?
Kinseyskalan är ganska kantig som bedömning om var man står längs skalan homo-bi-hetero. Den har utvecklats på senare tid, och enligt nya tolkningar måste man fundera på följande frågor:
Vilket kön attraherar dig sexuellt?
Vad har du för sexuella beteenden?
Hur ser dina sexuella fantasier ut?
Vilket kön har du känslor (andra än sex) för?
Hur har din uppväxt påverkat dig?
Hur ser din självbild (din identitet) ut?
Vad tänder du på?
Sist ett nytt uttryck som vi kan använda istället. Häromdan läste jag om en präst som sa " homosexuella känslor", ett bra uttryck för vad det handlar om hos många som undrar var de stär. Homosexuella känslor kanske många har men inte vågar uttrycka dem fritt.
Samma för mej gillar suga bli knullad men kyssar o sånt kan jag inte med män bara kvinnorJag gillar kukar och jag gillar fittor, men med den skillnaden att jag tänder på och gillar tjejerna, men med killar så är det kukarna som jag gillar. Angående min läggning så får ni kalla den vad ni vill, jag anser mig ändå vara ''Flexibel''. Har nämnt det tidigare i någon tråd.
Verkar lite konstigt kan man tycka, att man/jag inte tycker om att kyssa killar, men att man/jag inte har något emot att ta deras kukar i munnen eller att runka en kille till sprut och få hans sperma på händerna, men att ta någon annans sperma i munnen har jag inte testat ännu, bara min egen och den var delikat.Samma för mej gillar suga bli knullad men kyssar o sånt kan jag inte med män bara kvinnor
Jag höll igen ett tag med att kyssa en annan man men så var det en man som var speciell, som jag blev kär i, som jag träffade under 1,5 år som det bara kändes helt rätt att kyssas med. Nu gör jag det med de män som jag känner att det finns något speciellt med.Verkar lite konstigt kan man tycka, att man/jag inte tycker om att kyssa killar, men att man/jag inte har något emot att ta deras kukar i munnen eller att runka en kille till sprut och få hans sperma på händerna, men att ta någon annans sperma i munnen har jag inte testat ännu, bara min egen och den var delikat.
Ja det ska väldigt mycket till eller vara en väldigt speciell kille/man för att jag ska kyssa honom.Jag höll igen ett tag med att kyssa en annan man men så var det en man som var speciell, som jag blev kär i, som jag träffade under 1,5 år som det bara kändes helt rätt att kyssas med. Nu gör jag det med de män som jag känner att det finns något speciellt med.
hehe.Ja det ska väldigt mycket till eller vara en väldigt speciell kille/man för att jag ska kyssa honom.
Eventuellt så skulle jag kanske kunna tänka mig att tungkyssa en kille enbart i syfte för att kunna åt att stjäla en halstablett
Då har du kommit över tröskeln, vad blir nästa steg, jag har funderat lite på analsex vilket är ett helt oprövat kapitel i mitt sexliv. Jag blev i och för sig pullad i analen av en tjej vid ett tillfälle när jag knullade henne.hehe.
För mig är det lika naturligt som det tidigare vara att kyssa kvinnor.
Mitt nästa steg är att komma ut som bögDå har du kommit över tröskeln, vad blir nästa steg, jag har funderat lite på analsex vilket är ett helt oprövat kapitel i mitt sexliv. Jag blev i och för sig pullad i analen av en tjej vid ett tillfälle när jag knullade henne.