Jag cyklade en del i utkanten av staden. Där kunde man hitta "porrtidningarna i skogen". En gång hittade jag kondomer utslängda. Vilken skatt! Känslan var underbar när jag rullade på kondom första gången. En favorit bland tidningar var aktuell rapport pocket dom innehöll sexnoveller och var lätt att smuggla hem till pojkrummet.
Vid något tillfälle hittade jag trosa och bh. Trosan åkte med i ryggsäcken.
Aktuell Rapport var grym. Kommer ihåg en liten kiosk som jag köpte dem i redan när jag var 15. Lite pinsamt men måsta man så måste man.
Vet också ställen där det fanns porrtidningar i skogen gömda, ofta man tog sig dit för att runka och läsa sexnoveller. Konstigaste var att man aldrig blev påkommen eller att man såg andra där
Har aldrig sett porr i skogen. Låter litet som The Twilight Zone: ingen har lagt dem där men ändå finns de.
Det var säkert de som inte vågade läsa hemma som lämnadeHar aldrig sett porr i skogen. Låter litet som The Twilight Zone: ingen har lagt dem där men ändå finns de.
När i tiden hittade folk p-tidningar i vegetationen? Talar vi om 1970-tal, 60-tal eller kanske t o m 50-tal?
Gällde detta endast herrpressen eller fanns där andra snår med Svensk Damtidning och Veckorevyn?
Jag var tonåring på 80 talet
Kunde finnas andra tidningar med, självklart.
Var mest gamla övergivna skjul mm, kojor och sånt.
Troligen hade andra tonåringar tagit med sig tidningarna till skjulen och lämnat kvar dem för framtida seanser.
Hade fått intrycket av att folk placerade tidngarna mer oskyddat ute i skogsterrängen, typ för att genera sedesamma bärplockare.
LOL, blottare ja. Är inte det ett utdött släkte nu för tiden? Nu visar vem som helst kuken för vilt främmande människor på internet och sms. Jävla pervon... (pekar på forumbild...)Haha, det var lite så...och samma fenomen i princip överallt i landet, nästan så jag börjar tro att staten placerade dem där åt oss hormonstinna tonåringar.
Pratas ju alltid om att någon ”snuskgubbe” lagt dem där, men ingen hade någonsin sett någon sådan i skogarna. Vi hade i och för sig en blottare där jag bodde, men tror inte det var han som la ut tidningarna
LOL, blottare ja. Är inte det ett utdött släkte nu för tiden? Nu visar vem som helst kuken för vilt främmande människor på internet och sms. Jävla pervon... (pekar på forumbild...)
LOL, blottare ja. Är inte det ett utdött släkte nu för tiden? Nu visar vem som helst kuken för vilt främmande människor på internet och sms. Jävla pervon... (pekar på forumbild...)
Men blev ju kåt bara man fick tag i en sån tidning. Ville hem direkt å runkaVHS och porrtidningar var det som fanns att tillgå.
Vet inte hur många aktuell rapport, FIB aktuellt mfl som man har runkat sig igenom i tonåren.
Men blev ju kåt bara man fick tag i en sån tidning. Ville hem direkt å runka
Känner igen det där, man åkte nån annanstans å köpte en herrtidning, vankade av å an till det inte fanns nån annan i kiosken eller så.Minns att jag brukade gå till avlägset belägna kiosker där ingen skulle känna igen mig för att köpa Aktuell Rapport och en gång var det någon utlänning till kioskföreståndare som chikanerade mig genom att börja bläddra i alstret och kommentera varför jag var intresserad av det. Gick aldrig dit igen.