Ni som var tonåringar innan internet fans

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Men hallå? Ingen som använde mammas eller syrrans Damernas Värld eller Vecko Revyn? Shit, det fanns ju hur mycket snygga och sminkade modetjejer i dem. Då kunde man fantisera vad man ville göra med dem.
Jag växte också upp på 80-talet och då fanns inget internetporr. Bara det tryckta ordet och bild.
Tyvärr fastnade jag med Mode/damtidningar och format en sorts fetish hos mig. Onanerar fortfarande till Mode/damtidningar. Jag måste även erkänna att jag faktiskt valde det före riktiga porrtidningar. Kan tyckas helt vrickat men tyvärr blev det så med min sexualitet. Visst när jag hittade porrtidningar i skogen som alla andra så runkade man så klart.
Minns även när brorsan en gång snokade i mitt rum när jag inte var hemma och hittade mammas Damernas Värld. Han bytte ut dem mot några porrtidningar i stället. Han sa sen att han tyckte synd om mig som behövde använda mammas tidningar. Jag vart mest arg att han kastat modetidningarna.
Första porrtidningarna jag köpte var jag typ 18 år, "50 and over". Jävlar vad jag kände mig uttittad av kassörskan på pressbyrån när jag la dem på disken. Jävlar vilken porrtidning det var :)

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
För mig som kukfixerad homo så var aldrig modetidningar intressanta, även om det fanns kalsongkillar i några av dem. Men de stackarna hade ju ingen bula worth a damn, och de hade inte kroppar som tilltalade mig. Jag var/är mer för håriga muskel-björnar, och det kunde man ju bara drömma om att få se modeller som matchar den beskrivningen i sent 80-tal och 90-tals modemagazin.

Däremot så finns det nu modesajter med skönt bögmode, t.ex. NastyPig.com. Visserligen internet, men ändå... finns några bilder man sparat därifrån för att ha som wallpaper...

Last edited:
S

storbystfixerad

Gäst
Men hallå? Ingen som använde mammas eller syrrans Damernas Värld eller Vecko Revyn? Shit, det fanns ju hur mycket snygga och sminkade modetjejer i dem. Då kunde man fantisera vad man ville göra med dem.
Jag växte också upp på 80-talet och då fanns inget internetporr. Bara det tryckta ordet och bild.
Tyvärr fastnade jag med Mode/damtidningar och format en sorts fetish hos mig. Onanerar fortfarande till Mode/damtidningar. Jag måste även erkänna att jag faktiskt valde det före riktiga porrtidningar. Kan tyckas helt vrickat men tyvärr blev det så med min sexualitet. Visst när jag hittade porrtidningar i skogen som alla andra så runkade man så klart.
Minns även när brorsan en gång snokade i mitt rum när jag inte var hemma och hittade mammas Damernas Värld. Han bytte ut dem mot några porrtidningar i stället. Han sa sen att han tyckte synd om mig som behövde använda mammas tidningar. Jag vart mest arg att han kastat modetidningarna.
Första porrtidningarna jag köpte var jag typ 18 år, "50 and over". Jävlar vad jag kände mig uttittad av kassörskan på pressbyrån när jag la dem på disken. Jävlar vilken porrtidning det var :)
Var 14 eller 15 år när jag köpte min första porrtidning. Köpte den i tobaksaffären vid Nobeltorget i Malmö. Tror det var Piff eller Raff. Snabbt ner på toaletten på Nobeltorget och runka av sig. Den toaletten blev mitt favoritrunkställe . Morsans postorderkataloger (Haléns eller Ellos) var också favoriter. Jävlar vad man runkade till alla storbystade damer klädda i bh och trosor

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Började med att leta sexiga bilder i vanliga veckotidningar typ Året runt etc. Minns speciellt en bild med en kvinna i svarta nätstrumpor och guldfärgade sandaletter oj vad jag runkat till den . Sen blev det porrtidningar som Lektyr och Fib aktuellt . Då jag flyttat hemifrån köpte jag min första porrfilm på vhs .

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Av en slump hittade jag det här på svt-play

https://www.svtplay.se/fracka-fredag

Någon som minns det här programmet med Malena Ivarsson? De visade ju alltid någon softcorefilm i slutet. Minns jag fick en egen tv på rummet och varje fredag gick jag i säng 'tidigare'...:p

Jovisst minns jag Malena Ivarsson och Fräcka Fredag - men det var inte tillräckligt fräckt för att en kåt och sexuellt relativt erfaren bög som jag skulle tycka att det var särskilt mycket att hänga i julgranen...;)

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Började med att leta sexiga bilder i vanliga veckotidningar typ Året runt etc. Minns speciellt en bild med en kvinna i svarta nätstrumpor och guldfärgade sandaletter oj vad jag runkat till den . Sen blev det porrtidningar som Lektyr och Fib aktuellt . Då jag flyttat hemifrån köpte jag min första porrfilm på vhs .
Man får ju heller inte glömma tusen och en natts värdinna Ylva Maria Thompson , Och alla filmer som hon visade

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jovisst minns jag Malena Ivarsson och Fräcka Fredag - men det var inte tillräckligt fräckt för att en kåt och sexuellt relativt erfaren bög som jag skulle tycka att det var särskilt mycket att hänga i julgranen...;)

Man fick ta det man fick XD

Man får ju heller inte glömma tusen och en natts värdinna Ylva Maria Thompson , Och alla filmer som hon visade

Nej förstås inte, TV1000 vid midnatt var en kåt tonårings våta dröm. ;) Hade varit kul och faktiskt hitta de programmen idag, minns hon hade ju alltid gäster i soffan i form av folk som idag blivit kändisar.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag hade en speciell kiosk som jag åkte för att köpa Aktuell Rapport i. Två äldre damer som drev kiosken, och de reagerade inte alls när man sa vad man skulle ha. Iallfall så visade de inte något :)
Som tur var låg inte kiosken så jätte långt borta, några kilometer bara, så kom dit snabbt med moppen
Aktuell rapport var den bästa.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har också några Aktuell Rapport liggandes kvar, typ från 1998-2004. Händer ibland att man bläddrar igenom dem och återupplever gamla minnen :)

En annan sak. Finns det ens kvar att köpa, typ Aktuell Rapport, Lektyr mm? Kollade på olika mackar i somras, men kunde inte hitta. Ville inte fråga heller, haha. Någon som vet?
Lektyr och fib finns kvar.Köper ibland...

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Var farsans porrtidningar, sedan köpte man egna secondhandbutik, gömde de först under madrass sedan i en gammal attachéväska
Mina föräldrar hade också tidningar man tjuvläste...Tror jag behöll någon också...Där det var extra fina tjejer.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag köper varje månad.

Började googla lite i ämnet. Aktuell Rapport och Cats lades ned 2020. FIB Aktuellt, Lektyr och DAX Privat finns kvar. De flests som köps skickas hem i brevlådan och du hittar dem sällan ute i butikerna. De säljer dåligt från hyllan och skapar ofta massa problem för butiksägarna som får kritik och hat från "feministerna" om de säljer dem, så de tycker oftast det inte är värt det.

Toppen