Ny frisör

donjojo

Medlem
Kön
Man
Det var en skön och varm eftermiddag i maj. Jag hade precis haft en tenta och gled omkring i stan. Jag drog en hand genom håret och insåg att det hade gått en stund sen det var kort. Jag stack inom mitt vanliga ställe, men de hade ingen ledig tid den dagen.

Lite besviken klev jag ut på trottoaren och började promenera hem. Eftersom vädret var så fint tänkte jag ta en lite annan väg hem. Jag tog sikte på en glass på en parkbänk. Vore skönt att titta lite på solbruna kvinnoben i korta kjolar. "Med lite tur kanske någon har något halvgenomskinligt på sig", tänkte jag för mig själv...

På vägen till parken gick jag genom en gata i ett kvarter jag inte varit förut. Där fanns en liten frisörsalong med drop-in, så jag öppnade dörren och gick in.

Det klingade i en liten klocka och en trevlig mörkhårig tjej önskade mig välkommen in. Hon hade en fantastiskt fin kropp. Hennes vita byxer hade så tunt tyg att man kunde ana naken hud under. Hon hade en tight topp med djup urringning som fångade min blick. "Hur kan jag hjälpa dig?", frågade hon lite skämtsamt. Jag insåg att jag stirrade på hennes bröst och lyfte blicken snabbt till hennes ansikte. "Har du tid för en klippning?", frågade jag lite generad. "Jovisst", sa hon "Bara slå dig ner, så kommer jag strax".

Jag satte mig i stolen hon visade mig och passade på att kolla in hennes häck i spegeln då hon gick för att hämta sina grejer. Hon hade en härlig, vältränad och rund rumpa och det var tydligt att hon inte hade några trosor.

Hon kom tillbaka och svepte frisörkappan om mig. Jag vet inte om jag inbillade mig, men det kändes som om hon smekte mig försiktigt i nacken då hon fäste kappan rint min hals. Hon förde fingrarna genom mitt hår och frågade "hur vill du ha det?". Mina tankar svävade iväg åt annat håll och jag fick koncentrera mig för att få fram "lite kortare bara".

Hon duschade mitt huvud med vatten och började klippa. Hon började på framsidan och lutade sig framåt mitt framför ögonen på mig. Hennes runda och solbruna bröst uppenbarades för mig och jag kunde se ända ner till hennes mage. Jag kände hur det började strama lite i byxerna och var tvungen att justera sittställningen lite. "Sitt still", sa hon med bestämd röst. Jag blev lite förvånad över hennes ton och vågade inte riktigt röra mig. Jag kunde inte slita tankarna från hennes bröst och hennes rumpa. Så mycket runda, mjuka former, så mycket hud, så mycket kvinna! Väldigt försiktigt drog jag ner gylfen i mina byxer och justerade kuken så att den inte låg i kläm. Då blev den ännu hårdare och var på väg ut ur byxerna. Jag la båda mina armar på armstöden och försökte tänka på annat.

Jag tittade upp och såg hennes namnskylt på tröjan. "Linda. Jag har alltid gillat det namnet" sa jag. "Tack för komplimangen" svarade hon. "Jag är uppkallad efter min moster", sa hon. "Det är hon som äger salongen". "Är hon inte här idag?" Frågade jag. "Nej, det är bara jag. Hon har gått hem för dagen. Vi stänger klockan fyra."
Jag tittade på klockan och såg att den var fem över fyra. "Då är jag lite sen, då" sa jag frågande. "Ingen fara", svarade Linda.

Min fantasi började snurra villt. Salongen stängde för fem minuter sen och ingen annan är i lokalen. Persiennerna var nerdragna för att skydda mot solen... Ooooh! Det var svårt att låta bli att tänka syndiga tankar.

Linda fortsatte klippa mitt hår och gick lite fram och tillbaks runt mig. Hon gick så nära att jag kände hur mina fingrar nuddade hennes lår. Jag blev lite frestad och streckte min högra hand lite längre ut på armstödet. Nästa gång hon gick förbi nuddade handen igen, fast lite hårdare. Min kuk blev också hårdare och jag tog min andra hand inunder kappan och öppnade gylfen helt. Jag tog fram kuken och började smeka den försiktigt i hemlighet.

Hon ställde sig bakom mig och lutade mitt huvud mot sina bröst och började klippa min lugg. Jag kände hur varma och fasta de var och hur min kuk blev stenhård. Jag började runka försiktigt och kände hur smaken av adrenalin kom fram i min mun. Pulsen ökade och jag märkte hur jag andades tyngre. "Är det inte litet varmt här inne?" frågade hon. "Jo, det är det kanske" lyckades jag få fram. Hon tog ett papper och fläktade mot sitt ansikte och sina bröst. Hon drog lite i underkant av tröjan för att släppa in lite luft. Jag fick se hennes mage och hennes piercade navel. Jag kände hur jag blev kåtare och kåtare. Jag ville ha henne. Åh, vad jag ville ha henne!

Hon återgick till klippningen och jag placerade återigen min högra hand längst ut på armstödet. Hon ställde sigpå min högra sida och klippade. Hennes lår tryckte mot min hand, och jag tänkte "det är nu eller aldrig". Försiktigt började jag smeka insidan av hennes lår. Hon visade ingen reaktion. Samtidigt blev mitt grepp runt kuken hårdare och jag runkade snabbare. Smekningen blev mer och mer bestämd och jag började stryka min hand upp och ner längs låret. Fortfarande ingen reaktion. Jag höll min hand vid mitten av hennes lår och strök den sakta uppåt... Precis då var vid det stället jag ville smeka mest av allt, flyttade hon sig. Hon gick och hämtade en spegel och höll den bakom mitt huvud. "Hur tycker du det ser ut?" frågade hon. "jodå, det ser fint ut", svarade jag lite besviken. "Bra, då tror jag vi är klara". Till min förvåning slet hon av kappan jättesnabbt och jag satt där förskräckt med en stenhård kuk i handen. "Du stygge lille pojke!" sa hon. "Sitter du här själv och har det skönt medan jag jobbar?" Jag visste inte vad jag skulle säga eller hur jag skulle reagera, så jag bara satt kvar där som en idiot och höll runt min kuk.

"Hmmm... får jag titta lite" sa hon och gick runt på framsidan av stolen. "Du är ju riktigt välutrustad", sa hon med ett leende runt munnen. Hon gick bort till dörren, låste den, kom tillbaka och tog av sig tröjan framför mig. "Är du kåt, stygge pojke?" frågade hon. "Vill du se mer?" Jag kunde inte få fram ett svar, men det behövdes inte. Hon visste vad jag ville. Hon tog av sig BH'n och blottade sina härliga bröst. Hon smekte dem och satte sig ner på golvet framför mig. "Hur vill du ha det?" frågade hon och blinkade med ögat. Jag kunde fortfarande inte få fram ett ord annat än "HERREGUD" då hon tog tag i min kuk och lät sina läppar sluta om den. Hon stoppade in ollonet i sin mun och lät läpparna glida sakta upp och ner för dessa känsligaste av områden. Hon slickade runt kanten på ollonet samtidigt som hon runkade kuken försiktigt. Hon slickade beslutsamt längs undersidan på kuken och placerade min hand på kuken och bad mig runka. Hon smekte sina bröst med båda händer och slickade intensivt på min kuk. Jag reste mig försiktigt från stolen och drog av mig byxerna. Jag fortsatte att runka och hon slickade min pung och tog av sig sina byxer. Jag kunde triumferande konstatera att jag hade rätt om att hon inte hade trosor, men jag visste inte att hon var HELT naken under. Hon reste sig upp och visade sitt slätrakade kön...

"Hur tycker du det ser ut?" frågade hon. "Jodå, det ser fint ut", svarade jag, inte så besviken denna gången. "Din tur", sa hon och hoppade upp på disken. Hennes vitt särade ben signalerade tydligt vad hon menade, och jag var inte svår att övertala. Jag smekte hennes kön lite försiktigt och blev så kåt av hur lent det var att ta på. Jag började försiktigt slicka på hennes vulva och smekte läpparna med min hand. Hennes läppar var svullna och fuktiga. Jag särede dem och blottade klittan och började slicka den samtidigt som jag stoppade in ett finger i hennes blöta fitta. Jag drog ut fingret och sög lite försiktigt på det. Hennes fittsafter smakade härligt sött. Jag smekte hennes stjärthål med långfingret samtidigt som jag stoppade tummen in i fittan. Sen lät jag fingret glida sakta in i hennes rumpa...

Hon stönade av vällust och andades tungt. Jag lät tungan glida upp och ner och runt klittan samtidigt som mina fingrar lekte inuti hennes fitta och rumpa. "Mmmm... Sätt dig ner" sa hon med halvt slutna ögon. Jag satte mig ner på stolen och hon hoppade ner från disken. "Knulla mig" sa hon halvt viskande. Hon satte sig ner, greppade min kuk och förde in den i fittan. Vi stönade båda två när den sjönk djupt in i henne. Hon red mig hårt och länge, och jag var klar att explodera. "Inte än", sa hon och reste sig upp.

Hon greppade kuken igen och satte sig ner. Denna gången förde hon in den i rumpan. Hon satte sig ner på mig och särade benen och placerade dem på armstödet. Hon masserade klittan i en cirkulär rörelse samtidigt som hon stoppade in två fingrar i fittan och förde dem in och ut i snabb takt. Jag tog tag i hennes bröst och klämde på hennes bröstvårtor. Hennes stönande blev starkare och starkare tills hon skrek ut av lust. Hennes rumpa stramade om min kuk då hon kom. Hon reste sig upp, vände sig mot mig och satte sig ner på knä framför mig. Hon lutade sig bakåt och smekte fittan och sina bröst. Jag fattade vad hon ville och greppade kuken och runkade. Det gick inte lång tid innan jag sprutade på hennes bröst. Det rann ner längs hennes kropp. Hon smekte brösten och fick händerna fulla av sperma. Hon stönade djupt och slickade fingrarna rena.

Jag satte mig återigen ner på stolen och hon satt kvar på golvet. Vi var helt slut båda två, och var tvungna att återhämta oss innan vi torkade av oss och tog på oss kläderna igen.

"Hur mycket är jag skyldig?" frågade jag och drog fram plånboken. "Ingenting", svarde hon. "Denna bjöd jag på". Jag visste inte vad jag skulle säga, så jag klämde ur mig att "jag kommer igen". "Jag vet", sa hon med ett leende.

Jag gick ut ur dörren och fortsatte min promenad mot parken. "Det skulle sitta bra med en glass nu", tänkte jag.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Inte illa... En frisör med full service... Läckert.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen