ny här...

• Thread starter MissSecret [vill inte mer]
  • Startdatum
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag hittade hit av en slump idag, synd att jag inte hittat hit tidgare...har suttit en bra stund och hetsat upp mig...

Vill dela med mig av det jag tycker är det mest upphetsande som finns...har varit med om det ganska många gånger. Det är när jag sover i samma rum som någon och den personen (oftast tjejer) börjar smeka sig själv...de brukar tro att jag sover...så de tror inte att jag hör och kör på så att det plaskar i fittan, de stönar och åmar sig i sängen. Jag blir så kåt av det att jag kommer utan att jag ens behöver ta på mig själv...

Jag brukar ofta vara tvungen att smita in på toa på jobbet och onanera, alltid är det något som jag blir upphetsad av. Kul att läsa om fler som är som jag...

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Om man skulle vara i den situationen att det var tjejer som började...
Jag brukar också bli tvungen att "ta saken i egna händer" på jobbet ibland.

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Brukar också behöva hitta någon undanskymd toalett och lätta på trycket, det är upphetsande att göra detta, eller hur. Har funderat på att någon dag skippa kalsonger, när det blivt varmare. Kör du utan trosor ibland?

M

Gäst
Brukar också behöva hitta någon undanskymd toalett och lätta på trycket, det är upphetsande att göra detta, eller hur. Har funderat på att någon dag skippa kalsonger, när det blivt varmare. Kör du utan trosor ibland?

Jag har testat att köra utan trosor, men det gör varken från eller till för mig tyvärr...däremot gärna string - kan få ett skönt "gnugg" av dem...härligt på jobbet om man sitter i ett möte t ex...tyvärr blir man lite disträ... ;)

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag hittade hit av en slump idag, synd att jag inte hittat hit tidgare...har suttit en bra stund och hetsat upp mig...

Vill dela med mig av det jag tycker är det mest upphetsande som finns...har varit med om det ganska många gånger. Det är när jag sover i samma rum som någon och den personen (oftast tjejer) börjar smeka sig själv...de brukar tro att jag sover...så de tror inte att jag hör och kör på så att det plaskar i fittan, de stönar och åmar sig i sängen. Jag blir så kåt av det att jag kommer utan att jag ens behöver ta på mig själv...

Jag brukar ofta vara tvungen att smita in på toa på jobbet och onanera, alltid är det något som jag blir upphetsad av. Kul att läsa om fler som är som jag...

Att du inte provade att plaska i fittan du också,vem vet vad som kan hända om den andra hör dig också.;)

M

Gäst

Att du inte provade att plaska i fittan du också,vem vet vad som kan hända om den andra hör dig också.;)

Har haft tankar på det...men jag har faktiskt inte vågat...skulle kunna bli rejält pinsamt...men i mina fantasier gör jag givetvis det! ;)

M

Mr.Slak

Gäst
Hej på er alla kåta och glada!!! Satt o surfade runt på nätet och hittade denna sida... älskar det redan :)... Kuken börjar redan hårdna till i kallingarna :D
Skönt och att sitta här och läsa allas fantasier och så och det är kul att se att många har samma intressen som jag... underbart.
Ska nog läsa vidare på alla härliga inlägg och vem vet så kanske kuken tittar fram och spottar till lite :D
Ha det härligt allesammans.

Toppen