hej er en singel runkare er på skype o har åtskilligt gifta runkvännerJag är en gift smygrunkande man från Småland. Har börjat bli nyfiken på att runka med andra gifta män. Är det vanligt
Finns oxå på Skype. Skönt o kolla in andras hårda o kåta kukar, mmm.hej er en singel runkare er på skype o har åtskilligt gifta runkvänner
Mycket vanligare än man trorJag är en gift smygrunkande man från Småland. Har börjat bli nyfiken på att runka med andra gifta män. Är det vanligt
Låter nice..vill testa...aldrig provat..Sthlm här, vill testa att runka av nån, det ska vara seriöst å diskret.
(inget tjat om sug eller samlag,)
Håller med.Det är väldigt skönt och spännande men väldigt svårt att få till det. Många tangentrunkare på nätet. Bara snack och ingen verkstad.
Trevligt att du börjat följa mig. Tyvärr kan jag inte följa dig tillbaka då ditt konto är inställt så att det inte gårJag gillar också att runka ihop, men ofta problem med att hitta ställe att ses på. Jag finns i Stockholm. I annat fall visar jag gärna upp mig på cam när jag runkar. Blir så kåt av att ha publik som vill se när jag sprutar.
Jag skulle gärna ha några runk och sugvänner. Det skulle vara riktigt gott få njuta och bara ge sig hän med sköna goa kukar.Jag är en gift smygrunkande man från Småland. Har börjat bli nyfiken på att runka med andra gifta män. Är det vanligt
Vad heter kanalen?Vi har ju en kanal på Discord där vi ibland runkar ihop. Jag vill gärna göra det igen. Kvällstid vardagar funkar bäst.