Nylonstrumpor

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
Tänder enormt på nylonstrumpor,strumpbyxor och stay-ups. Älskar att få smeka ett par nylonklädda tjejben.
Nån mer som gillar det?

Runkaren90

Ny medlem
Kön
Man
Tyvär har jag aldrig fått chansen att göra det men när jag får den tänker jag inte sabba den

Runka borde man göra förjämnan

heimat

Medlem
Kön
Man
Ja absolut strumpr o nått najs att hålla upp dom med.
Som en gång när jag hade lagt vår dotter och kommer ut i vardags rummet där jag visste tjejen stog och strök bara det att hon bytt om medans jag lade vår dotter och ny stod i strumpor, string och korsett med strumpebandshållare.... höll på o tappa hakan :)

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänder också på nylonstrumpor och stay-ups. Det sistnämnda är det för mig mest sexiga underplagget på en kvinna, stringtrosor inräknade. Underbart att smeka och härligt att bli riden av en kvinna i stay-ups.

freshman

Medlem
Kön
Man
Min flickvän överastkade mig en nyårsafton med att ha på sig korsette, nylonstrumpor, stay-ups och hela kittet. Gick igång stenhårt på det...

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Jag har det också som fetish. Gillar mest att fantisera om tjejer i ahlvhöga stövlar, kort kjol, strumpbyxor utan trosor under, gärna ljusa glansiga strumpbyxor. Håller med om att det är det sexigaste som finns, mjukt och skönt att ta på, man ser igenom men ändå inte naket.

Otroligt snygga bilder finns på pavelphoto.com

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, jag håller med dom flesta killarna här att det er sexy när tjejerna har nylonstrumper og högklackade skor eller stövlar på sig. Här är en sajt för oss som gillar tjejer som klär sig sexy, där är lite for alla:p:):p

www.ladies-in-nylon.com/

Toppen