Oduschad, fler som gillar fitta som inte smakar tvål?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Håller med, så länge som det ändå är fräscht, men inte helt fel att känna lukten av kön.
Min fru är noga med sin hygien och har gärna sex nytvättad, när man kommer precis från duschen eller badet, själv tycker jag inte att man behöver vara nytvättad.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Håller med, så länge som det ändå är fräscht, men inte helt fel att känna lukten av kön.
Min fru är noga med sin hygien och har gärna sex nytvättad, när man kommer precis från duschen eller badet, själv tycker jag inte att man behöver vara nytvättad.
Jag har en känsla av att kvinnor är generellt mera noga med det. De har lättare att känna sig ofräscha...

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Är så jävla upphetsande när frun rider mitt ansikte med sin nykissad fitta som inte är tvättad på några timmar

Last edited:

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har man tvättat fittan med tvål så det luktar så är det främst två saker man bör ändra på.
Använd intimtvål, den är oparafymerad och skölj ordentligt. Även om det är vanlig tvål så luktar det inget om man sköljer rikligt men givet vis ska man undvika vanlig tvål, helst bara vatten.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Har man tvättat fittan med tvål så det luktar så är det främst två saker man bör ändra på.
Använd intimtvål, den är oparafymerad och skölj ordentligt. Även om det är vanlig tvål så luktar det inget om man sköljer rikligt men givet vis ska man undvika vanlig tvål, helst bara vatten.
Barnolja går också bra. Även vatten torkar ut huden om man är känslig. Det rådet fick jag från en läkare.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja att fittan smakar tvål har jag aldrig varit med om. Finns ju tvålar man kan använda men de är utan parfym, en vanlig tvål är inte bra för kvinnans kön. Men det bästa är ifall kvinna är renlig och frisk så smakar hon gott och inte bara mellan benen.

Toppen