Det beror lite på... En fitta som smakar tvål är lika illa som en ofräsch fitta. En fitta, eller kuk med för den delen, har ju en naturlig doft/smak och den smaken tycker jag är bäst.Finns de fler som gillar en fitta eller rumpa som smakar allt annat en tvål? Känna lukten av fitta och anus när man närmar sig.
Jag har en känsla av att kvinnor är generellt mera noga med det. De har lättare att känna sig ofräscha...Håller med, så länge som det ändå är fräscht, men inte helt fel att känna lukten av kön.
Min fru är noga med sin hygien och har gärna sex nytvättad, när man kommer precis från duschen eller badet, själv tycker jag inte att man behöver vara nytvättad.
det är så dom ska tvätta den bara ljummet vattenfitta ska lukta fitta, rengjord med bara vatten
Håller med dig. Det skall vara lite lukt av fittan när man går ner och slickarfitta ska lukta fitta, rengjord med bara vatten
Fitta ska smaka fitta.Naturell doft av en fitta är det bästa som finns är det fler som håller med
???
Barnolja går också bra. Även vatten torkar ut huden om man är känslig. Det rådet fick jag från en läkare.Har man tvättat fittan med tvål så det luktar så är det främst två saker man bör ändra på.
Använd intimtvål, den är oparafymerad och skölj ordentligt. Även om det är vanlig tvål så luktar det inget om man sköljer rikligt men givet vis ska man undvika vanlig tvål, helst bara vatten.