Originally posted by Skinnfri
Prova:
www.citylaser.se
Om jag inte minns fel så utför de omskärelser.
Angående skillnaden i känsel som jag upplever den så citerar jag mig själv från en annan tråd på samma ämne:
"Jag valde att bli omskuren i vuxen ålder (24 år) eftersom jag inte trivdes med min långa och sladdriga förhud. Det tog ju ett tag innan jag fattade beslutet men jag har i alla fall inte ångrat mig.
Vissa på står att man generellt blir okänsligare i kuken om man är omskuren. Eftersom jag blev omskuren som vuxen kan jag ju jämföra både hur det var före och hur det är nu.
Vissa påstår att ollonet får tjockare skinn och blir torrt och hårt och okänsligt, det anser jag inte vara riktigt sant.
Men eftersom ollonet får ligga och skava oskyddat så blir det mindre känsligt när kuken är slak, personligen tror jag att denna okänslighet sitter i hjärnan. Hjärnan tolkar ju nervsignalerna från olika håll i kroppen så att man upplever känsel på litet olika sätt.
Kort sagt kan man säga att det tar längre tid nuförtiden att bygga upp den den underbara känsligheten. På så sätt kan jag nog vara litet mer uthållig än icke omskurna killar. Men när väl känsligheten är på topp så är det mycket svårt att hålla tillbaka orgasmen, precis som det var innan. För min del är det bara skönt att inte komma på fyra sekunder. Jag njuter enormt mycket mer av förspel och samlag nu än vad jag gjorde tidigare. Vägen till orgasmen är längre och mer njutbar. En annan fördel är väl också att jag känner vaginan på ett helt annat sätt i och med att ollonet är i konstant kontakt med slidväggarna. Kuken glider inte fram och tillbaka i sitt eget skinn längre.
Ingen av de tjejer som passerat genom åren har haft något att klaga på, tvärtom faktiskt. Ett par tjejer som inte gillade att suga ändrade uppfattning helt och hållet
Runkandet är inga bekymmer, handen får glida över ollonet i stället för förhuden. Ibland med glidmedel, ibland utan. Det beror sig på vad som är skönast för stunden. Ibland runkar jag bara skaftet, det är ju alltid skönt med variation, eller hur? Jag tycker att mina onaniupplevelser har blivit klart bättre sedan jag blev omskuren!
Kom bara ihåg att detta är mina subjektiva upplevelser. Andra killar kanske inte tycker alls samma sak. Jag vill absolut inte starta någon debatt för eller emot, men svara på frågor kan man ju alltid göra."
<center>
Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>