omskuren nån skillnad?

omskuren84

Ny medlem
Kön
Man
Jag är uppvuxen i ett strikt kristet hem och har haft kristna flickvänner så min erfarenhet av sex är inte jättestor.

Hade problem med att förhuden var för trång och för 1,5 vecka sedan så opererades jag och är nu omskuren.

Så jag undrar nu ifall nån mer här är det och ser nån skillnad mellan tiden före och efter.

Själv så har det ju inte gått nån lång tid. Men jag onanerade första gången idag mitt på dan och sprutade då längre än vad jag brukar, är oftast inte så långt utan mer dropp, det var en 15-20 cm iaf :S. och sedan gjorde jag det igen senare idag och fick då samma längd :S

Så än så länge föredrar jag omskuren, verkar iaf bättre för mig. Trots då all smärta som varit nu sedan operationen....

S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Är det skönare under onanering , och om du trivs att ha ditt kön omskuret e det väl bättre?

Cuterik

Ny medlem
Kön
Man
Man är ju klart mycket känsligare veckorna och månaderna efter en hel omskärelse, och det känns skönare och mer spännande att onanera. Den här "överkänsligheten" går över rätt mycket, men jag tycker onani har fortsatt att kännas häftigare trots att det gått lång tid sedan operationen. SÅ visst är det en skillnad till det bättre![:cool:]

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Klart bätre omskuren. Jag gjorde det när jag var 15 pga av för trång förhud. Saknar iof förhuden men skulle aldrig vilja gå tillbaka![/size=2]

totte

Medlem
Kön
Man
^ Precis, det andra här är ofta mer spännande...

Jag föredrar kukar med förhud för det mesta, tycker de brukar se läckrare ut... Fast det finns ju undantag! ;)

Toppen