Onanera ihop?

Kön
Man
Visst är det så. Ibland står kuken så hård i byxorna att det bara blir jobbigt. :oops:Jag knullar väldigt ofta och en del påstår att dom inte ens onanerar bara för att dom "knullar juh på riktigt"?? ...va, fan.. onanerar gör jag mer dom perioder som jag har sex!!

Det som tänder mej enormt är att höra, se en tjej njuta. Ju mer hon njuter desto mer tänd blir jag!! ...kanske är jag en idealisk älskare: ..att alltid ha sin partners njutning för ögonen, och att inspireras än mer när flickan njuter. Det är något av det vackraste som finns ...en flicka som njuter!! ..och visar att hon är kåt. :oops:

Jag saknar inte sex på nått sätt, men att onanera tillsammans, att låta sin partner höra hur skönt man kan göra för sej själv är verkligen en kick.. inte "telesex" i egentlig mening, utan mer prata om vad som är skönt, vad som tänder en, när man smeker sej ..beskriva hur skönt det känns.... :D

finns det någon tjej som törs njuta? ...smeka sej och komma tillsammans med någon som skulle offra mycket för kvinnans njutning?

Finns sådana tjejer överhuvud taget? :sleep:

ElfWarrior

avalon

Medlem
Kön
Man
Det finns det...HÄR!!!!
Jag njuter alltid till max.....fast på olika sätt bara....men jag NJUTER ALLTID!!!!!

*KRAMMMMM* KATE

Avalon

Toppen