onani 35 åring

torbjörn

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 35 årig kille som brukar runka ungefär varannan dag och har runkat sen jag var 13 år. Blir fortfarande riktigt kåt ibland när jag är tex på jobbet och tänker att ikväll ska jag runka länge (oftast 1 till 2 timmar) och bygger upp kåta tankar under dagen och får skön orgasm senare på kvällen. I början när man började onanera kunde det ju bli flera gånger per dag. Jag har alltid varit sugen på att onanera trots att man har hållt på i över 20 år.
Ibland lite oftare men alltid någon gång i veckan.
Hur är det med er tjejer och killar har ni alltid onanerat eller har det varit olika genom livet. Har mest varit singel.Berätta om era onanistunder genom åren.
Kåta stunder med er

Kön
Man
För att börja då... Jag onanerar lika mycket nu som när jag började, när jag var 13. Vissa dagar blir det mer, andra mindre, men det går inte en dag utan ett runk. Okej, kanske när jag bortrest ihop med andra eller så upptagen att det inte hinns med. Men då är det jobbigt! :)

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig har det varit olika. Har runkat mindre då jag haft förhållanden och mer när jag varit singel. Jag är singel nu och det blir för det mesta ett runk per dag på kvällen. Ibland även på morgonen, speciellt på helger.

Toppen