Bigloads
Välbekant medlem
- Ålder
- 54
- Kön
- Man
Hon flinade när jag sprutade....sen bad ho mej komma till bryggan så skulle hon bada naken när jag kollade och runkade. Det löftet höll hon.
Hur gammal var hon då? Du var 15år
Hon flinade när jag sprutade....sen bad ho mej komma till bryggan så skulle hon bada naken när jag kollade och runkade. Det löftet höll hon.
Generös tjej!Hon flinade när jag sprutade....sen bad ho mej komma till bryggan så skulle hon bada naken när jag kollade och runkade. Det löftet höll hon.
Jag har runkat på nakenbad med åskådare. Härligt att ligga så i timmar utan att spruta.Aldrig gjort själv, men tittat i smyg på andra som runkat på nakenbadet
Där har jag också haft sköna stunder.Östra Stranden i Halmstad.
Södra delen=Nakenbad.
Där bland dynerna har jag haft flera uppkåtande tillfällen då både jag och andra onnat loss ordentligt...
Har runkat många gånger på nakenbad och härligast är när fler runkar och tittar på varandra.
Finns säkert nån som vill ha åskådare. Testa på BC..Jag skulle vilja tjuvkika när någon onanerade
Inte ligga i bushen och smyga, men verkligen på nära håll se någon eller några som gärna visar upp sig när dom runkar var och en för sig och åt varandra och även att dom suger kuk åt varandra. Alltså skulle jag vilja vara en första parkett-åskådare som både kan se och höra och kanske till och med få känna på kukarna.Jag skulle vilja tjuvkika när någon onanerade
Har faktiskt aldrig runkat tillsammans med nån. Vore kul att provaHar väll hänt att någon tittat på. Men trevligast är om man gör det ihop