Jag håller med dig i sak, men att sätta sig framför vardagsrumsfönstret med benen brett isär och öppet runka med avsikt att andra ska se dig, det är nog risk för anmälan ändå, även om du är i ditt eget hem....Om någon stirrar in i ett hem. Då tycker jag allt att det är deras eget ansvar om de ser något sexuellt. Annars ska man inte tvinga sig på. Då är det bättre att komma överens med någon om åskådarlek
Håller helt med. Tänkte nog mer "normalt" liv. Inte att stå i fönstret och tokrunka ut mot allmänhetenJag håller med dig i sak, men att sätta sig framför vardagsrumsfönstret med benen brett isär och öppet runka med avsikt att andra ska se dig, det är nog risk för anmälan ändå, även om du är i ditt eget hem....
Nä, jag drog det nog till yttersta spetsen. Jag går ofta naken i min bostad och har jag tur/otur så kan grannen lätt se mig. Men när jag onanerar håller jag mig borta från insyn. Även om jag gillar när andra ser på mig när jag har sex eller onanerar, så ska inte de som inte vill se utsättas för det.Håller helt med. Tänkte nog mer "normalt" liv. Inte att stå i fönstret och tokrunka ut mot allmänheten
Klokt, åskådarlek kanske ska vara överenskommenNä, jag drog det nog till yttersta spetsen. Jag går ofta naken i min bostad och har jag tur/otur så kan grannen lätt se mig. Men när jag onanerar håller jag mig borta från insyn. Även om jag gillar när andra ser på mig när jag har sex eller onanerar, så ska inte de som inte vill se utsättas för det.
Är du bland andra människor då så de ser dig.?Är fantastiskt skönt att runka på stranden och utomhus. Extra kick av det.
Ja det är jagÄr du bland andra människor då så de ser dig.?
Ja lite spänning i skogen är aldrig felNär jag onanerar med mina dildos i naturen ser jag till att vara tillräckligt långt ut i skogen för att det ska vara ok. Samtidigt inte längre bort än nödvändigt. Vet inte hur mycket andra har sett men det skapar en upphetsning att kunna bli sedd när som helst.
https://www.erome.com/a/uQsN9foG
Ojoj..När jag onanerar med mina dildos i naturen ser jag till att vara tillräckligt långt ut i skogen för att det ska vara ok. Samtidigt inte längre bort än nödvändigt. Vet inte hur mycket andra har sett men det skapar en upphetsning att kunna bli sedd när som helst.
https://www.erome.com/a/nbRvxnxe
Ja man får hoppas att det inte dyker upp nån stackars barnfamiljOjoj..
Onanerar ute ibland men inte så avancerat. Spännande bilder!
Det är ju rent magiskt. Upplevt det både vid sex och onani och fått några av mina häftigaste orgasmer av det.Att vara naken i solen när nån ser. Personen väljer att stanna titta..man blir hård..låtsas som man inte ser sin åskådare.. Någon som upplevt detta..sex eller onani?
Underbart.Det är ju rent magiskt. Upplevt det både vid sex och onani och fått några av mina häftigaste orgasmer av det.