onder akten

C

campbell

Gäst
vad har du råkat ta sönder typ under akten, när du hat sex elle onanerat, t.ex vaser , tven,.........................................

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
en säng. som dessutom inte var vår, utan äldsta sonens *asg* vi skrattade gott åt när det hände & även efter.:D

G

Guest

Gäst
vad har du råkat ta sönder typ under akten, när du hat sex elle onanerat, t.ex vaser , tven,.........................................

hehe... kul fråga... under onani har det nog mest blivit kläder dvs du greppar första bästa plagg som ligger framme. Alltså jag vet att min sperma är nästan omöjlig att få bort helt men man är för kåt för att orka bry sig

haft sömder under sex.... min säng för cirka två veckor sen... inköptes på ikea av mina föräldrar när jag ar 7 år... Det har gått en fjäder tidigare men då gick det typ 4 till. plus att ett ben blev helt vridet ur fästet... en 90-säng för barn håller tydligen inte när en 22 och 28 åring ska ha sex i den ... DÅLIGT IKEA !!!

nåt mer... mjo ett ex till mig lyckades sopa ner nån glaspjäs som jag fick i studentpresent av mina föräldrar.. hon skulle vända sig om och rida mej med ryggen åt mej och sträckte baks händerna för att ta stöd mot sänghyllan... hon blev jätteledsen först men förklarade att ja inte brydde mej ett skit... mest bra att hon trashade den... sen skrattade vi mest åt det

nyfiken75

Medlem
Kön
Man
Rödvinsglas fullt med rödvin. Har stora fläcka i sängen och i parkettgolvet. Orkade inte torka upp det direkt så golvet svällde upp dessutom.

Men skönt var det iaf:)

Toppen