D
Deleted member 72155
Gäst
18-25 cm gillar jag och den ska inte vara jättegrov men inte typ smal som spaghetti heller
Wow! STORA preferenser18-25 cm gillar jag och den ska inte vara jättegrov men inte typ smal som spaghetti heller
Min också.min är 14 cm
Ca 30 cm lång och 7-8 cm tjockvad tycker ni är den optimala längden på en kuk?
själv tycker jag 17cm är väldigt bra lägnd
Just den där halvcentimetern gör hela skillnaden va?Min är 17,5, och jag är nöjd med den.
Kan ju vara om man mäter genom att pressa mot benet eller bara den synliga längden?fått min till 16cm träffat killar som sagt de har 18cm isåfall är min 20 så vetefan hur de mäter
Som storfiskaren.....Kan ju vara om man mäter genom att pressa mot benet eller bara den synliga längden?
Men det är ju många som lägger på ett några cm för att imponera också
ska testa trycka så hårt mot benet jag kan och se vad det blir dåKan ju vara om man mäter genom att pressa mot benet eller bara den synliga längden?
Men det är ju många som lägger på ett några cm för att imponera också
Jag mätte en gång i tiden mot blygdbenet. Nu med lite mera hull på kroppen så är det ganska mjuk över blygdbenet så jag anser att man ska mäta mot benet ändå.ska testa trycka så hårt mot benet jag kan och se vad det blir då
17 om jag tryckte mot benet drog jag sen i ollonet med så blev det 18 så den kunde va styvareska testa trycka så hårt mot benet jag kan och se vad det blir då
Om jag inte helt har missuppfattat frågan så var inte frågan hur stor kuk man har utan vad man tycker den optimala längden är?vad tycker ni är den optimala längden på en kuk?
själv tycker jag 17cm är väldigt bra lägnd
Var väl det man försökte komma fram till genom att jämföra längden, eller?Om jag inte helt har missuppfattat frågan så var inte frågan hur stor kuk man har utan vad man tycker den optimala längden är?
Utgår man från svanskotan då?Var väl det man försökte komma fram till genom att jämföra längden, eller?
Angående överdriven längd kan man mäta på undersidan av snoppen.
Trådar slirar ibland lite åt olika håll. Bra att du styr upp det hela…Om jag inte helt har missuppfattat frågan så var inte frågan hur stor kuk man har utan vad man tycker den optimala längden är?
Berätta mer, vad hände med henne?Alltså var inte så nojig med längd. Min kuk som är lite drygt 19 cm ha bottnat en tjej så vi fick åka till akuten. Och då var hon kåt och vi hade knullat en tag. Jag kan säga att det var inte kul att sitta där och få en uppläxning av en äldre läkare.
Som man mäter svansen på kattenUtgår man från svanskotan då?