Oralsex i trappuppgång som tonåring

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var 17 år gammal hamnade jag på en fest hos en kompis som hade en egen lägenhet. Konversationerna är såklart lite påhittade för minns inte allt som sades för så längesedan men resten är sant. Det fanns två stycken tjejer jag var intresserade av vid den tiden, den ena var lite mer blyg och vågade inte riktigt ta några steg och den andra var mer på och visade mer intresse. Båda två skulle dyka upp på festen.

Allt eftersom kvällen gick så märkte jag att det va helt kört med att det skulle hända något mellan den blyga tjejen och mig men med hon som är mer på märkte jag att det nog skulle kunna bli något ikväll. Det började bli väldigt flirtigt mellan oss ju mer vi drack och tillslut kunde vi inte hålla oss ifrån varandra. Jag bestämde mig för att satsa på henne fullt ut och gick och satte mig bredvid henne i soffan.

Hon hade en svart kort tight klänning på sig som omslöt och framhävde hennes former riktigt snyggt. Hennes bröst var inte så stora men dom såg ändå fasta och väldigt runda ut, hennes rumpa var däremot helt perfekt och jag hade svårt att slita blicken från den. Jag la ena handen på hennes lår och smekte med handen upp och ner och lite försiktigt in mot ljumsken så folk inte skulle se. Hon börjar svara på min signal genom att sära lite lätt på benen så jag kom längre in med handen vid hennes ljumske. Jag lutar mig sen fram och viskar i hennes öra.

- Kom vi går ut, jag vet ett ställe.

Jag reser mig upp och går mot hallen i lägenheten och hon följer snabbt efter mig. Väl i hallen kan vi inte hålla oss ifrån varandra och jag trycker upp henne mot väggen och tar ett stadigt grepp om hennes röv med min hand. Hennes röv är hård och fast, märks att hon tränat mycket i sina dagar. Med den andra handen tar jag ett stadigt tag om hennes nacke och våra tungor möts i en passionerad kyss. Hon avbryter mig snabbt.

- Ta mig till ditt ställe som du vet om nu, kan inte hålla mig längre.

Mitt ställe var inte särskilt genomtänkt, det var bara något jag hade sagt för att se om hon va på. Dum tonåring och full som man var fick jag den smarta idén att gå längst upp i trapphuset på ett höghus i hopp om att vi skulle va ensamma där. Vi börjar halvjogga upp för alla trappor och hon skrattar bara åt mig.

- Vart ska vi egentligen?

När vi kommit längst upp hämtar vi andan lite och jag säger sen till henne.

- Här är det, sätt dig nu 2 trappsteg upp från mig.

Hon gör som jag säger. Hon sätter sig ovanför mig och jag njuter av blicken jag ser. Hennes korta klänning har hasat upp över låren och jag kan se rätt in i hennes skrev. Hon har på sig vita trosor och jag ser konturerna av hennes fitta bakom som trycker mot tyget. Jag ställer mig över henne och smeker min hand på hennes lår, går ner mot ljumsken och smeker sen precis bredvid hennes fitta med mina fingrar. Samtidigt som jag gör detta så tar jag tag om hennes hår med den andra handen och börjar att hångla upp henne. Våra tungor möts och saliv byts, jag känner i hela hennes kropp hur kåt hon är.

Samtidigt som våra tungor möts börjar jag nu att smeka hennes fitta utanpå trosorna. Jag känner genom tyget hur våt hon är, hennes fittsafter har blött ner trosan ordentligt och nere vid hennes hål känner jag hur trosan är helt genomblöt. Jag går nu upp med fingrarna igen och smeker hennes klitoris genom tyget. Hon börjar stöna allt mer och mer för mig. Jag känner hur jag bara måste få smaka på hennes fitta nu, jag är ivrig på att få känna hennes smak på min tunga. Jag börjar sakta att kyssa ner för hennes hals med mina läppar. Jag växlar mellan att bara låta läpparna nudda försiktigt för att ibland låta min fuktiga tunga dra lite lätt mot hennes hud. Jag drar nu ner klänningens band från hennes axlar och låter klänningen glida ner under brösten. Knäpper loss hennes bh och sliter av den från henne. Hon ligger nu där halvt naken med brösten fria, klänningen som är halv avklädd som ligger över hennes mage och hennes fuktiga trosor som fortfarande är på.

Hon har två små runda bröst som passar hennes lite smala men vältränade kropp. Hennes bröstvårtor är perfekt runda och pekar rakt ut. Jag kan inte vänta utan riktar min mun mot dom direkt. Stannar precis ovanför den ena bröstvårtan och andas ut lite på den, rör sen med cirkulerande rörelser runt den med min tunga, nafsar lite försiktigt på den med mina tänder och suger sen in den i munnen. Jag hör hur hon svarar på min behandling med ett högt stön.

- Mmmh ja, fortsätt lek med mina bröst.

Jag fortsätter att suga, nafsa och försiktigt leka med min tungspets på hennes bröstvårta och med min hand så nyper jag och smeker den andra. Nu är jag redo att få smaka hennes fitta så jag börjar sakta att kyssa hennes mage neråt. Försiktigt låter jag mina läppar möta hennes hud och jag går sakta neråt längs hennes mage. Jag är nu precis ovanför hennes troslinje med min mun. Jag bestämmer mig för att reta henne lite till. Jag kysser hennes venusberg utanpå trosorna och med två fingrar smeker jag på varsin sida precis innanför hennes trosa och neråt längst med hennes fitta. Hon börjar att lyfta hela rumpan mot mig och jucka lite i desperation.

- Snälla, slicka mig nu eller pulla mig. Snälla jag är så kåt för dig.

Med min ena hand tar jag ett lätt tag om hennes hals och trycker lite och med den andra så drar jag ner hennes trosor och tar av dom.

- Åh ja, snälla sluta inte.

Jag sitter nu med mitt ansikte rakt framför hennes särade ben och jag ser in i hennes fitta. Hennes fitta ser helt underbar ut, renrakad med en liten trimmad tofs ovanför på ett ganska så kraftigt venusberg. Hennes blygdläppar är inte så markanta utan gömmer sig lite mer inne. Jag placerar min mun bara någon centimeter från hennes fitta. Tar några tunga andetag utåt som träffar hennes klitoris. Hon svarar med ett stön, jag tar sen min tunga och börjar med att slicka precis bredvid hennes skåra, börjar nerifrån och går upp. Jag låter henne tro att det är dags och börjar om men låter denna gången min tunga gå in i hennes skåra, hela vägen nerifrån vid hennes hål och avslutar precis ovanför hennes klitoris. Hon släpper ut ett högt stön och jag får första gången känna hennes safter på min tunga. Hon smakar helt underbart och jag känner direkt hur härligt det kommer bli att få fortsätta äta hennes fitta. Jag börjar om samma rörelse igen och nu börjar hon bli desperat, för att reta henne lite extra tar jag mina två fingrar och håller dom precis utanför hennes hål. Hon försöker trycka sin fitta mot mina fingrar så dom ska glida in.

- snälla, snälla jag orkar inte mer, pulla mig nu.

Jag tycker att hon har fått vänta nog nu så jag gör som hon säger och lyder. Jag väljer att överraska henne och tar nu mina två fingrar som är vid hennes hål och trycker in dom hela vägen in direkt. Hennes fitta är plaskvåt och dom glider in utan problem hela vägen ner till mina knogar. Hennes stön ekar ut över trapphuset och jag får ta min andra hand och hålla för hennes mun för att dämpa lätena.

Jag fortsätter nu med långa drag att pulla henne och trycker samtidigt fingrarna uppåt för att kunna massera hennes klitoris från insidan. Samtidigt som mina fingrar jobbar för fullt börjar jag nu att jobba med min tunga och mina läppar. Jag sätter min mun ovanför hennes klitoris och andas ut, suger lite försiktigt in den mellan mina läppar och släpper, rör med tungan runtom och ibland ovanpå. Jag blir kåtare och kåtare av att se och höra henne njuta såhär. Hennes safter mot min tunga får mig bara att vilja ha henne ännu mer. Jag känner nu hur min kuk är stenhård i mina byxor och den dunkar och pulserar mot tyget. Jag fortsätter allt intensivare med min behandling och känner nu dem bekanta tecknen på att hon är nära på att komma. Hennes fitta börjar dra ihop sig och krampa runt mina fingrar, hennes lår börja skaka så smått och hon kämpar för att inte dra igen dom och trycka ihop mitt huvud, hennes stön blir allt högre och intensivare.

Tillslut kan hon inte hålla emot längre, hennes fitta krampar stenhårt runt mina fingrar och jag trycker dom nu intensivt uppåt i en ”kom rörelse” inne i henne, med min tunga jobbar jag nu för fullt runt hennes klitoris och hon skakar nu helt okontrollerat med sina ben. Dom viker tillslut ihop sig och mitt huvud pressar hårt emellan hennes lår och jag håller kvar min tunga mot hennes fitta. Hon stönar nu högt, nästan skriker ut sin njutning, hon kommer på sig själv och trycker två händer över sin mun för att det inte ska eka hela vägen ner i trapphuset. När orgasmen har ebbat ut så ligger hon fortfarande och skakar lite med benen och är lite omtöcknad, jag drar ut mina fingrar ur henne som är helt blöta av hennes safter. Jag stoppar dom direkt i min mun och slickar av safterna, jag älskar smaken av henne och får inte nog av den.

Hon kollar nu neråt mot bulan på mina byxor, man kan se genom tyget hur min kuk bara väntar på att bli från sitt fängelse.

- Du ser ut att behöva lite hjälp med det där.

Hon greppar min kuk genom mina byxor. Och känner och trycker lite. Hon knäpper sen upp min gylf och drar ner byxorna till mina anklar, min kuk pulserar nu mer och mer och lyfter upp tyget på mina kalsonger. Med ett snabbt ryck drar hon av kalsongerna och min stenhårda kuk gungar till upp och ner fritt framför hennes ansikte. Hon formar en kupa med sin hand och greppar tag om mina kulor och trycker till lite.

- Oj, du behöver verkligen lätta på trycket..

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Hon masserar nu min pung allt mer intensivt och greppar nu tag runt min kuk med den andra handen. Hon retar mig genom att trycka min kuk hårt i hennes hand så blodet stannar i den så den känns ännu hårdare och sprängfylld. Hon släpper taget och börjar nu runka min kuk framför hennes ansikte. Hon drar bak förhuden så mitt stora ollon blottar sig, det rinner lite försats från det och och slickar försiktigt upp det med sin tungspets. Jag stönar högt av hennes behandling av min kuk, nu kan jag inte vänta längre. Jag måste få känna hennes läppar runt min kuk, hur henens saliv blöter ner den och hur hennes tunga leker med mitt skaft.

Jag trycker ner henne mot trappen och sätter mig ovanpå henne så min kuk hamnar mellan hennes bröst. Jag ber henne att trycka ihop sina bröst med sina händer så att min kuks kläms mellan dom. Hennes bröst är inte så stora men tillräckligt runda och fasta för att min kuk ska kunna glida mellan dom. Jag börjar nu att bröstknulla henne och hon sträcker ut sin tunga för att smaka på mitt ollon när det glider fram och tillbaks. Jag älskar att se hur min grova kuk åker fram mellan hennes bröst och slutar upp i hennes mun. Tillslut känner jag att jag vill känna hennes läppar runt hela min kuk. Jag sätter mig över hennes bröst nu istället så min kuk är helt över hennes ansikte. Jag daskar min kuk över hennes läppar och kind och styr sen in den mellan hennes läppar.

Jag ser nu hur hon kämpar för att ta in hela min kuk, först glider hela ollonet in, sen försvinner mer och mer av mitt skaft tills roten av min kuk nuddar hennes läppar. Hon kväljer till och saliv sprutar ut hennes mun, jag håller kvar kuken lite till och drar tillslut ut den ur hennes mun. Hon hämtar luft och hennes saliv rinner längst skaftet på min kuk. När jag märker att hon är redo igen trycker jag ner min kuk i hennes hals och börjar att munknulla henne. Jag märker snabbt att hon vet vad hon gör och att hon gjort detta innan. Hon använder gott om saliv och min kuk glider in och ut ur hennes mun, hennes kluckande ljud när hon kämpar för att ta hela min kuk blandat med ljudet från när mycket saliv används börjar bli för mycket för mig. Synen av att se hur hela min kuk försvinner in i hennes mun ner i hennes hals, hur hennes kåta ögon fylls av lite tårar börjar bli för mycket för mig. Jag börjar känna den bekanta ilningen i pungen och hur mitt ollon blir allt känsligare för beröring.

Jag funderar först på att trycka ner hela kuken djupt i halsen på henne och spruta men bestämmer mig istället för att jag vill se hennes ansikte täckt av min varma sperma. Jag drar därför ut min kuk ur hennes hals och håller den nu ovanför hennes ansikte och bröst. Den är helt täckt av hennes saliv och det funkar perfekt som glidmedel när jag nu i ett snabbare tempo runkar min sprängfyllda kuk. Jag möter hennes kåta blick och hon ser nu att jag är påväg att spruta, hon sträcker ut tungan och gapar stort för mig. Denna synen är precis lika perfekt som jag tänkt mig och jag känner nu hur den första strålen med sperma lämnar min kuk och skjuts ut genom mitt ollon. Första strålen träffar henne rakt i pannan och rinner ner för ena ögat, den andra strålen träffar precis under vänster öga, nästa stråle kommer i hennes mun och hon slickar ivrigt i sig det som kommer på hennes läppar, min sperma tycks aldrig vilja sluta komma ur min kuk. Jag stönar högt och fortsätter att runka ut mer sperma över hennes ansikte, nu börjar trycket att avta och sperman träffar nu hennes bröst istället och dom sista dropparna rinner ner för min kuk och träffar hennes bröstvårtor.

Jag kollar nu ner på henne och ser hur hennes ansikte är täckt av min varma kladdiga sperma, hon kollar upp på mig och ler stort och börjar att skratta.

- wow haha, här snackar vi sprut. Jag är verkligen helt täckt haha…

Hon har svårt att hålla ögonen öppna eftersom sperman kladdats runt hennes ögon och ögonlock. Hon tar sina händer och försöker ta bort det mesta och slickar av sina fingrar. Med min hand så greppar jag tag om hennes bröst och smetar ut sperman som hamnat där ännu mer, jag nyper hennes bröstvårtor som är helt blöta av min sperma. Hon stönar ut högt en sista gång och greppar tag om min kuk och slickar upp den sista sperman som är kvar på mitt ollon.

Nu ringer båda våras mobiler och vi ser att vi har flera missade samtal. Polisen har visst kommit till festen och den är slut och alla har dragit. Vi smyger ner för trapphuset tillsammans, hon fortfarande med min sperma över hennes bröstkorg och lite i ansiktet som hon missat. Vi tar sen en buss hem men hon åker hem till sig och jag till mig.

När jag kommit hem och lagt mig i sängen kan jag inte sluta tänka på hennes sperma täckta ansikte och hur underbart hennes fitta smakat. Jag tänker på hur min tunga särade hennes skåra och hur safterna nuddade mina smaklökar. Hur hennes fitta dunkade och pulserade när hon kom för mig, hur hennes ben krampaktigt tryckte ihop mitt huvud medans jag ivrigt fortsatte att äta hennes fitta, hur duktig hon varit på att ta min kuk djupt i sin hals, hur hennes kåta blick kollade upp när min kuk var hela vägen ner till roten i hennes mun. Jag runkar allt hårdare och intensivare till dessa minnesbilder och kommer hårt igen. Jag sprutar ner min mage och mitt bröst med varma strålar av sperma.

Jag längtar verkligen tills jag träffar henne igen och får knulla henne hårt….

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hon masserar nu min pung allt mer intensivt och greppar nu tag runt min kuk med den andra handen. Hon retar mig genom att trycka min kuk hårt i hennes hand så blodet stannar i den så den känns ännu hårdare och sprängfylld. Hon släpper taget och börjar nu runka min kuk framför hennes ansikte. Hon drar bak förhuden så mitt stora ollon blottar sig, det rinner lite försats från det och och slickar försiktigt upp det med sin tungspets. Jag stönar högt av hennes behandling av min kuk, nu kan jag inte vänta längre. Jag måste få känna hennes läppar runt min kuk, hur henens saliv blöter ner den och hur hennes tunga leker med mitt skaft.

Jag trycker ner henne mot trappen och sätter mig ovanpå henne så min kuk hamnar mellan hennes bröst. Jag ber henne att trycka ihop sina bröst med sina händer så att min kuks kläms mellan dom. Hennes bröst är inte så stora men tillräckligt runda och fasta för att min kuk ska kunna glida mellan dom. Jag börjar nu att bröstknulla henne och hon sträcker ut sin tunga för att smaka på mitt ollon när det glider fram och tillbaks. Jag älskar att se hur min grova kuk åker fram mellan hennes bröst och slutar upp i hennes mun. Tillslut känner jag att jag vill känna hennes läppar runt hela min kuk. Jag sätter mig över hennes bröst nu istället så min kuk är helt över hennes ansikte. Jag daskar min kuk över hennes läppar och kind och styr sen in den mellan hennes läppar.

Jag ser nu hur hon kämpar för att ta in hela min kuk, först glider hela ollonet in, sen försvinner mer och mer av mitt skaft tills roten av min kuk nuddar hennes läppar. Hon kväljer till och saliv sprutar ut hennes mun, jag håller kvar kuken lite till och drar tillslut ut den ur hennes mun. Hon hämtar luft och hennes saliv rinner längst skaftet på min kuk. När jag märker att hon är redo igen trycker jag ner min kuk i hennes hals och börjar att munknulla henne. Jag märker snabbt att hon vet vad hon gör och att hon gjort detta innan. Hon använder gott om saliv och min kuk glider in och ut ur hennes mun, hennes kluckande ljud när hon kämpar för att ta hela min kuk blandat med ljudet från när mycket saliv används börjar bli för mycket för mig. Synen av att se hur hela min kuk försvinner in i hennes mun ner i hennes hals, hur hennes kåta ögon fylls av lite tårar börjar bli för mycket för mig. Jag börjar känna den bekanta ilningen i pungen och hur mitt ollon blir allt känsligare för beröring.

Jag funderar först på att trycka ner hela kuken djupt i halsen på henne och spruta men bestämmer mig istället för att jag vill se hennes ansikte täckt av min varma sperma. Jag drar därför ut min kuk ur hennes hals och håller den nu ovanför hennes ansikte och bröst. Den är helt täckt av hennes saliv och det funkar perfekt som glidmedel när jag nu i ett snabbare tempo runkar min sprängfyllda kuk. Jag möter hennes kåta blick och hon ser nu att jag är påväg att spruta, hon sträcker ut tungan och gapar stort för mig. Denna synen är precis lika perfekt som jag tänkt mig och jag känner nu hur den första strålen med sperma lämnar min kuk och skjuts ut genom mitt ollon. Första strålen träffar henne rakt i pannan och rinner ner för ena ögat, den andra strålen träffar precis under vänster öga, nästa stråle kommer i hennes mun och hon slickar ivrigt i sig det som kommer på hennes läppar, min sperma tycks aldrig vilja sluta komma ur min kuk. Jag stönar högt och fortsätter att runka ut mer sperma över hennes ansikte, nu börjar trycket att avta och sperman träffar nu hennes bröst istället och dom sista dropparna rinner ner för min kuk och träffar hennes bröstvårtor.

Jag kollar nu ner på henne och ser hur hennes ansikte är täckt av min varma kladdiga sperma, hon kollar upp på mig och ler stort och börjar att skratta.

- wow haha, här snackar vi sprut. Jag är verkligen helt täckt haha…

Hon har svårt att hålla ögonen öppna eftersom sperman kladdats runt hennes ögon och ögonlock. Hon tar sina händer och försöker ta bort det mesta och slickar av sina fingrar. Med min hand så greppar jag tag om hennes bröst och smetar ut sperman som hamnat där ännu mer, jag nyper hennes bröstvårtor som är helt blöta av min sperma. Hon stönar ut högt en sista gång och greppar tag om min kuk och slickar upp den sista sperman som är kvar på mitt ollon.

Nu ringer båda våras mobiler och vi ser att vi har flera missade samtal. Polisen har visst kommit till festen och den är slut och alla har dragit. Vi smyger ner för trapphuset tillsammans, hon fortfarande med min sperma över hennes bröstkorg och lite i ansiktet som hon missat. Vi tar sen en buss hem men hon åker hem till sig och jag till mig.

När jag kommit hem och lagt mig i sängen kan jag inte sluta tänka på hennes sperma täckta ansikte och hur underbart hennes fitta smakat. Jag tänker på hur min tunga särade hennes skåra och hur safterna nuddade mina smaklökar. Hur hennes fitta dunkade och pulserade när hon kom för mig, hur hennes ben krampaktigt tryckte ihop mitt huvud medans jag ivrigt fortsatte att äta hennes fitta, hur duktig hon varit på att ta min kuk djupt i sin hals, hur hennes kåta blick kollade upp när min kuk var hela vägen ner till roten i hennes mun. Jag runkar allt hårdare och intensivare till dessa minnesbilder och kommer hårt igen. Jag sprutar ner min mage och mitt bröst med varma strålar av sperma.

Jag längtar verkligen tills jag träffar henne igen och får knulla henne hårt….

Mycket bra skrivet! Berätta gärna mer om era träffar.
Hög runkabilitet i den historien.

Toppen