Orgasm 24.00

Gorman

Medlem
Kön
Man
Vad säger ni om att lyckas pricka en skön orgasm precis då klockan slår för det nya året.
Jag har gjort det en gång tillsammans med min ex. och vi båda kom samtidigt till "Ring klocka Ring". Det kändes.!!!......:D
Se´n finns ju naturligtvis varianten "Gör det själv" !!!:cool:

Det kan bli ett fint fyrverkeri...!

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Fan också[}:)] Då har du kommit en gång mer än mig i år[}:)];):cool::love::love:

En tanke slog mig, varför inte ordna med en tabell/mätning... vem på ona får flest orgasmer under 2009? Kanske att man i sitt krypin håller räkningen och låter sammanställa på forumet med jämna mellanrum?

Självframkallade eller ordnade av någon annan speler det någon roll?

Själv ligger jag fortfarande på en klar 0:a, men vi har ju knappt börjat ännu...:oops:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Fan också[}:)] Då har du kommit en gång mer än mig i år[}:)];):cool::love::love:

En tanke slog mig, varför inte ordna med en tabell/mätning... vem på ona får flest orgasmer under 2009? Kanske att man i sitt krypin håller räkningen och låter sammanställa på forumet med jämna mellanrum?

Självframkallade eller ordnade av någon annan speler det någon roll?

Själv ligger jag fortfarande på en klar 0:a, men vi har ju knappt börjat ännu...:oops:

Även om jag är en tävlingsmänniska av guds nåde, så finns det en sak som jag aldrig skulle tävla om - och det är att få flest antal orgasmer;)

Dels för att jag vet att jag aldrig skulle vinna och dels för att det skulle kännas som en press att uppnå orgasm och då får det helt motsatt verkan för min del...

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Även om jag är en tävlingsmänniska av guds nåde, så finns det en sak som jag aldrig skulle tävla om - och det är att få flest antal orgasmer;)

Dels för att jag vet att jag aldrig skulle vinna och dels för att det skulle kännas som en press att uppnå orgasm och då får det helt motsatt verkan för min del...

Det var en dålig formulering av mig. Vad jag tänkte för mig sjäv var att få en lite vetenskaplig bild över normala svenskars orgasmvanor. Inte att någon vid årets slut står som vinnare, utan mer att så här mnånga orgasmer för svenskar i genomsnitt...:oops::oops:

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja gärna en orgasm men vaför så satans sent *L* (somnade före tolvslaget, nykter dessutom:oops:) Men det är klart runkar man somnar man inte!:p

God Fortsättning ALLA!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ja gärna en orgasm men vaför så satans sent *L* (somnade före tolvslaget, nykter dessutom:oops:) Men det är klart runkar man somnar man inte!:p

God Fortsättning ALLA!

Varför runkade du inte då[:0];)

Gor fortsättning önskar jag dig också;)

Dexter

Medlem
Kön
Man
Okej normala svenskar. Då ska vi nog inte göra gallup här bland nymfor och kåtbockar :)

Men jag kan utmana och säga 4 orgasmer hittills... två genom samlag och 2 genom runk. Ska in i duschen snart och då blir det en orgasm till

Det var en dålig formulering av mig. Vad jag tänkte för mig sjäv var att få en lite vetenskaplig bild över normala svenskars orgasmvanor. Inte att någon vid årets slut står som vinnare, utan mer att så här mnånga orgasmer för svenskar i genomsnitt...:oops::oops:

Toppen