Orgasm utan utlösning

kukkul

Ny medlem
Kön
Man
Jag har läst att man kan lära sig att få orgasm utan utlösning och då kan få precis som tjejer flera orgasmer i rad.

Man ska på något sätt lära sig att utlösning och orgasm är två olika saker och att man kan få det ena utan det andra.

Är det någon här som kan? I så fall hur lärde ni er?

Verkar så otroligt sjönt att kunna få flera orgasmer i rad.

S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Kan ju säga såhär, innan manm var i pubertete för LNGE sen o inte kunde få utlösning med sperma, fick man ju orgasm, men man blev ju utmattad endå, kan inte föreställa mig att man kan få orgasm flera gånger i rad som kille, dete ju precis samma sak som när man får med sperma, man blir trött, aldrig hört npåt liknande

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag har läst att det inte är bra att få orgasm utan utlösning. Det ska göra så att man inte kan få normal orgasm i framtiden.

kukkul

Ny medlem
Kön
Man
Jomen det funkar nog med träning.
Jag kniper utav tusan under orgasmen och ejakulerar inte.

Men efter orgasmen släpper jag och har hitils ejakulerat. Men det ska nog funka att hålla utlösningen inne med lite mer träning.

Hårt jobb, skönt och det lönar sig säkert!;)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja, det krävs nog en massa träning att kunna hålla tillbaka utlösningen och ändå få orgasm, själv har jag aldrig lyckats med det, i själva verket så har jag inte ens orkat öva mig för det. Vet inte säkert, men jag tror nog ändå det ä hälsosammare att låta sperman spruta ut under orgasmen. För mig är orgasmen och själva utlösningen en så självklar sak.
Däremot så har det hänt mig ett par gånger då jag onanerat att sperman kommit ut före själva orgasmen har börjat. Vet inte hur vanligt det är, men känslan var mycket konstig. Var tvungen att fortsätta att fortätta onanera så jag uppnådde orgasmen, den kom som tur snabbt ;)

kukkul

Ny medlem
Kön
Man
Isdx,
det har hänt mig ett par ggr också att det kommer sperma innan orgasmen, men bara när jag har runkat väldigt länge (1 timme eller så) Och det är bara att forsätta. Känns lite konstigt, men orgasmen är lika skön, och med normalt sprut, så totalt kommer det väldigt mycket sperma i ett runk.

bigswede

Medlem
Kön
Man
Har skrivit flera gånger tidigare om detta, så sök i forumet :)

Kort sammanfattning: Jo, det går alldeles utmärkt!
Genom träning av PC-muskeln samt genom övningar med att just hålla
inne utlösningen så funkar det. För mig tog det över ett år att få det att
funka och ändå är det ännu idag inte 100% att det alltid lyckas...

Att det skulle va farligt är bullshit! Möjligtvis om du skulle hålla igen ALLA
gånger under LÅNG tid?? Jag får dock utlösning vid varje sexuellt tillfälle,
men oftast efter att ha haft minst ett par orgasmer innan :)
Vinningen är alltså att du med träning även som man kan få multipla orgasmer
samt att då du håller inne själva utlösningen kan du enklare fortsätta att ha
sex längre, vilket de kvinnor jag vart med brukar se som positivt :)
Innan jag lärde mig tekniken kunde jag ha sex på ett stånd i 5 till 10 minuter
innan det var över, men idag kan jag ibland fortsätta i upp till en timme....

So keep on training, JAG tycker det är värt det.
(dessutom e övning av PC-muskeln bra på andra sätt åxå)

Isdx

Medlem
Kön
Man
det stämmer för mig också, då sperman min kom före orgasmen så hade jag faktiskt runkat i nästan en timma, glömde att nämna det i mitt tidigare inlägg, och som du säger också så tyckte jag också orgasmen vart lika skön som under normal utlösning, men konstigt kändes det ju.
Har märkt att ju längra jag drar ut på runkandet så blir faktiskt mängden av sperma jag sprutar under orgasmen bara större... märkligt fenomen i och för sig [:cool:]

Isdx,
det har hänt mig ett par ggr också att det kommer sperma innan orgasmen, men bara när jag har runkat väldigt länge (1 timme eller så) Och det är bara att forsätta. Känns lite konstigt, men orgasmen är lika skön, och med normalt sprut, så totalt kommer det väldigt mycket sperma i ett runk.

Toppen