Otrohet

Master Bates

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en lite grej för otrohet. tanken på otrogna tjejer tänder mig något enormt ibland. Det är ju dock bara en fantasi, och ingenting som jag skulle vilja vara med om på riktigt. Men att läsa om och se tjejer som är otrogna är så jävla fräckt. Speciellt om dom är medvetna om att mannen kan komma på dom. Om han är i ett annat rum bara eller om hon pratar med honom i telefon samtidigt som hon blir tillfredställd av sin älskare.
Någon mer som kan tända på sånt? Eller någon som har någon trevlig historia ni själva varit med om eller hört?

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Jag pratade några år sedan med en ca 40 årig [navy]man[/navy] som hade ett förhållande med en [red]kvinna[/red] i hans egen ålder. Kvinnan hade också [pink]en tonårig dotter [/pink](19) som bodde hemma hos henne (mannen i fråga var alltså inte pappa till tjejen). Mannen berättade då till mig att ibland när hans[red] "flick"vän[/red] somnade så smög han in till [pink]dotterns[/pink] rum och tittade på henne och smekte henne och enligt honom så hade de det väldigt skönt medan mamman sov i annat sovrum..

Jag vet dock inte hur denna historia slutade eller om den har slutat alls.. kanske dom håller på fortfarande..

Jag är kanske lite pervers, men jag tänker ibland på dom när jag onanerar.. Men jag tänker förstås inte så långt som att hur ledsen mamman skulle bli om hon skulle få veta.. :sleep: På sätt o vis så var ju både dottern och mannen otrogna mot henne. :unsure:

Toppen