På balkongen hos väninnan

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag hörde av mig till min väninnan idag, sagt jag var kåt och ville mysa med henne. Såklart ville hon träffa mig.
Jag klev in och sa hej och ropade på henne.
Hon svarade tillbaka att hon var i köket. Jag gick dit och mötte henne i en het kyss och kram.
Sätt dig på balkongen, så kommer jag snart, sa hon.
Jag satte mig i soffan på hennes balkong, hon kom ut med två glas champagne och sen gick hon direkt ner på knä framför mig, med ett leende. Drog upp min klänning, särad på mina ben..utan minsta motstånd från mig.
Sen slickade och fingerknullade mig till orgasm, det tog bara någon minut.
Innan jag hunnit hämta mig, så trycker hon upp mina ben, beordrar mig att hålla i dom och så drar hon ut rumpan än mera mot kanten av soffan.
Hon spottar en rejäl loska över min fitta och anal för att sen börja slicka min röv.
Hon leka med fingrarna i analen på mig och hela tiden så jobbar hennes tunga över båda mina springor.
Jag kommer en sån skön fontänorgasm, det bara rinner ur mig.
Nu är hon blöt runt minnen av mina safter. Hon ställer sig upp och böjer sig fram, vi möts i en djup och het kyss.
Tack älskling, säger jag.
Hon ler..tack själv.

Vi lutar oss tillbaka och njuter av champagne och eftermiddags solen.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag hörde av mig till min väninnan idag, sagt jag var kåt och ville mysa med henne. Såklart ville hon träffa mig.
Jag klev in och sa hej och ropade på henne.
Hon svarade tillbaka att hon var i köket. Jag gick dit och mötte henne i en het kyss och kram.
Sätt dig på balkongen, så kommer jag snart, sa hon.
Jag satte mig i soffan på hennes balkong, hon kom ut med två glas champagne och sen gick hon direkt ner på knä framför mig, med ett leende. Drog upp min klänning, särad på mina ben..utan minsta motstånd från mig.
Sen slickade och fingerknullade mig till orgasm, det tog bara någon minut.
Innan jag hunnit hämta mig, så trycker hon upp mina ben, beordrar mig att hålla i dom och så drar hon ut rumpan än mera mot kanten av soffan.
Hon spottar en rejäl loska över min fitta och anal för att sen börja slicka min röv.
Hon leka med fingrarna i analen på mig och hela tiden så jobbar hennes tunga över båda mina springor.
Jag kommer en sån skön fontänorgasm, det bara rinner ur mig.
Nu är hon blöt runt minnen av mina safter. Hon ställer sig upp och böjer sig fram, vi möts i en djup och het kyss.
Tack älskling, säger jag.
Hon ler..tack själv.

Vi lutar oss tillbaka och njuter av champagne och eftermiddags solen.

Hög klass på den och bra skrivet!
Några spontanapplåder från några grannar.... Hehe....
 
Toppen