På en parkbänk i Göteborg

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Detta händer många år sedan, någonstans i slutet av 90-talet.
Jag och min dåvarande flickvän(jag ca 23-25 och hon några år yngre).
Vi hade tagit en weekend i Göteborg. Förutom att vi såklart skulle på Liseberg, så skulle vi även till fiskekyrkan. När vi kom till fiskekyrkan, så var den inte öppen. Dock minns jag inte om den var stängd den dagen, eller skulle öppna senare.
Vi bestämde i vart fall för chilla på en parkbänk en stund. Det blev snabbt lite hångel o smekningar.
Ganska snabbt så gränslar min flickvän mig och det blev än mera intimt.
Jag kan då inte låta blir att smeka henne in under kjolen och fingrarna söker sig direkt till hennes fitta.
Just när vi var där, så var det inte speciellt mycket folk som passerade.
Men dom som gick förbi, var inget vi brydde oss om, lite grovhångel är ju bara fint o stör ingen.
Hon är rejält båt o kåt nu, jag har försiktigt börjat suga på hennes bröst.
Då lyfter hon lite på sig, lirkar av sig trosorna och stoppar ner dom i handväskan. Sen drar hon ner min gylf o tar fram kuken.
Hennes klänning döljer oss rätt bra.
Hon sjunker nu ner på min hårda kuk och börjar sakta rida mig.
Ritten går i lugn takt och en o annan passerar. Men vi tror ingen misstänker något, utan bara tror vi hånglar.
Det tar inte många minuter, innan jag spruta i henne och hon kommer i lätt orgasm.
Vi båda ler o sitter så, tills kuken slaknar och glider ur fittan på henne.
Vi måste gå, säger hon. För nu börjar din sperma rinna ur mig. Bättre den rinner längs benen.
Vi går och hon småskrattar, åt ur mkt sperma som rinner längs benen.
Och nu är vi på gata där vi möter folk hela tiden.
Men hon bryr sig inte mer än med ett leende.
Vi går nog i Göteborg 1-2h efter denna sköna stunden.
När vi väl kommer till hotellet, så nästan hoppar hon på mig, säger att nu är det hennes tur.
Så ner mellan hennes ben och slicka henne till orgasm. Härlig smak av min säd.
Sexet fortsätter och hon kommer fler gånger och ännu ett sprut från mig, men då i hennes öppna mun. Hon står på golvet framför sängen och jag på knä i sängen.
Hon sväljer o ler.
Sen blev det mat och öl, en bra kväll i Göteborgs.

En av många sköna stunder i livet.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har har både haft mitt boende och arbete i Göteborg. Själv är jag född i Stockholm och uppvuxen i Nacka.
Men hamnade till slut i Göteborg, hade kvar min flickvän i Stockholm det hände så att varje gång hon kom ner till mig i Göteborg hade vi roligt på dagen och även under natten. En annan sak när jag besökte henne i Stockholm kändes för mig som att komma hem men de heta kärleksnätterna från infann sig inte. Vet inte riktigt varför vi älskade med varandra var trevligt men inte mer. Det sprack tillslut långdistans förhållanden är svåra.
 
Toppen