På Jobbet

sarasvensson

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla glada. I dag på morgonen så hade vi ett personalmöte på företaget. Jag var fortfarande lite småkåt eftersom jag inte hann att onanera i morse.
Jag sköt i stolen långt mot bordet & lät min högerhand leta sig ner mellan mina ben. Jag smeker min klitoris med fjäderlätta rörelser medan jag tittade in i min kollegas ögon som nog märkte vad jag höll på med. Det hela slutade med en himelsk orgasm, lätt darrande & rådnande kinder gick på toaletten.
Finns det några andra här som brukar göra så här?
Sara

solanaken

Medlem
Kön
Man
Blir bara så avundsjuk på er tjejer ibland. Ni kan spontanonanera hur lätt som helst. Med en kort kjol, med eller utan troser kan ni smeka clittan och sticka in ett, två eller fler fingrar och bara ha det så skönt och mysigt. Råkade hamna mitt emot en tjej på ett café i Málaga, Spanien, som gjorde precis det. Hon ville visa hur kåt hon var. Den gången plockade jag fram kuken under bordet, men så lätt går det inte alltid.

Vi killar kommer inte åt så lätt. Visst är det skönt att smeka kuken utanpå jeansen eller shortsen men det blir inte samma sak.

Ni tjejer är bäst! Tack för att ni finns!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!

kolle

Ny medlem
Kön
Man
Hej! Så gulligt av dig att så här öppet berätta om din kåt upplevelse på jobbet!! Fortsätt så?? *Kram*

nykysst

Ny medlem
Kön
Man
undra om inte kollegan fick det värre på rasten senare :) med den bulan han måste haft

nyfikenhet dödar ingen ...

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
nej inte gjort det men tänkt tanken väldigt ofta! :))

Originally posted by sarasvensson

Hej alla glada. I dag på morgonen så hade vi ett personalmöte på företaget. Jag var fortfarande lite småkåt eftersom jag inte hann att onanera i morse.
Jag sköt i stolen långt mot bordet & lät min högerhand leta sig ner mellan mina ben. Jag smeker min klitoris med fjäderlätta rörelser medan jag tittade in i min kollegas ögon som nog märkte vad jag höll på med. Det hela slutade med en himelsk orgasm, lätt darrande & rådnande kinder gick på toaletten.
Finns det några andra här som brukar göra så här?
Sara

There's only one way in life... and that's your own!

Cissi

Medlem
Kön
Man
*ler* om jag hade varit din kollega hade jag troligtvis velat göra dig sällskap....men det hade nog slutat med ett ganska snabbt toabesök efter vad jag sett....

Kiss Ciss

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
har ofta haft en hand smekande men mkt diskret, några ggr efter ett möte har jag varit tvungen att bara gå in på toa en stund ;), träffar så mkt läckre män i branchen ;)

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m

Toppen