Ja, det är inte kul när lusten till sex dör ut hos sin partner. Men jag har hittat mina egna vägar att få utlopp för min sexlust, vilket min hustru tycker är mycket bra och stöttar mig i det. Onani på olika sätt är den största delen i min lösning. Jag älskar verkligen att onanera och skulle inte kunna vara utan det.Inga roliga problem när man har en livskamrat man älskar,men sexet uteblir mer o mer.Vill verkligen inte vara utan sex.Att vara otrogen är uteslutet för min del,så hur gör man?
Ja tyvärr. Jag har letat efter en manlig ersättare. Sex är viktigt för mig och jag behöver det så det är så sorgligt. Det hjälper inte med sexiga underkläder det är helt utan ändå. Jag hör ofta -"det är inte det att jag inte vill men jag orkar inte"Hej
Är det någon mer än jag (man 55) som blivit ställd inför det faktum att frun helt enkelt och ensidigt slutat att ha 6?
Det är givetvis hennes frihet, men var hittar jag då någon som vill knulla?
Öh kan hon inte bestämma det? Skall du ha sex mot hennes vilja?Slutat med 6 kl. 18?
Det där håller ju inte, det kan ju inte hon ensidigt bestämma .. fast jag vet ju inget om bakomliggande orsaker ..
dr Ruth.. flåt , dr Alex//.
En anledning kan man ju tyckas skall finnas. Min fru säger bara hon har inget sug vilket ju givetvis är trist.Samma här. Har inte haft på 15 år. Hon vill inte och vägrar ge mig en anledning.
Va faan är det för kommentar???Slutat med 6 kl. 18?
Det där håller ju inte, det kan ju inte hon ensidigt bestämma .. fast jag vet ju inget om bakomliggande orsaker ..
dr Ruth.. flåt , dr Alex//.
Kommunkationen fungerar tillfredsställande för mig,jag har fått svaret.Men hon betyder mer än sex för mig så att skiljas är inte min utväg.Det utesluter dock inte att jag vill ha sex i nån form,men det får jag leva med trots att det är surt.Hur är det med kommunikationen?
Jag hade skiljt mig om min fru inte ville ha sex med mig!
Och mer anledning om hon inte kan säga mig varför
Finns det ingen öppning eller möjlighet till förändring som ni kan jobba på? Hur motiverar hon att hon inte vill ha sex?Kommunkationen fungerar tillfredsställande för mig,jag har fått svaret.Men hon betyder mer än sex för mig så att skiljas är inte min utväg.Det utesluter dock inte att jag vill ha sex i nån form,men det får jag leva med trots att det är surt.
Jag och min fru har oxå hittat samma väg. Hon har inget sug efter sex medans jag har stort sex behov. Så vi har hittat en väg som hon och jag tycker är riktigt bra. Jag onanerar väldigt ofta, vilket jag älskar att göra. Njuter minst lika mycket av det som att ha sex med henne. Ibland mer faktisktJa, det är inte kul när lusten till sex dör ut hos sin partner. Men jag har hittat mina egna vägar att få utlopp för min sexlust, vilket min hustru tycker är mycket bra och stöttar mig i det. Onani på olika sätt är den största delen i min lösning. Jag älskar verkligen att onanera och skulle inte kunna vara utan det.