Partnern slutat med 6

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Inga roliga problem när man har en livskamrat man älskar,men sexet uteblir mer o mer.Vill verkligen inte vara utan sex.Att vara otrogen är uteslutet för min del,så hur gör man?

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Tråkig läsning, samtidigt som det är en liten tröst att man inte är ensam om att befinna sig i en liknande situation.

Jag 55 (blir 56 om några månader) frun 60. Vi har inte slutat med sex men det blir allt mer sällan och det är alltid jag som måste ta initiativet. Det är ett skit att bli gammal.

Antte

Ny medlem
Hade samma problem för ca 5 år sedan. Fram till dess hade jag alltid tagit initiativet till sexet men fick oftare och oftare kalla handen av henne. Va utan sex i nästn ett helt år och försökte prata om det men med ganska dålig resultat. Gick även på parterapi. Men sedan en gång så åkte vintill stugan med kravet att inte ha sex utan bara prata om det. Vi lyfte fram saker som vi minns var bra tidigare samt vad vi drömmer om. Vi pratade om vad vi tittar och drömmer om när vi onanerar för oss själva, för det viste båda att den andra gör. Det ledde till att vi båda vill gärna se en till man i sängen. Jag går igång och gillar att se frugan bli påsatt av någon främmande välutrustad kille samtidigt som hon gillar att visa upp sig både för andra killar och mig.. efter det har vi träffat flertalet killar med varierande utrustning och vi har så sjukt bra sex nu. Vi har även köpt en sexdocka som är utrustad med en stor kuk och stora härliga bröst som vi båda gillar. Har en stor resväska med diverse sexleksaker som används flitigt. Vi gillar det båda två. Det senaste inköpet är en strapon med flera olika analdildosar som hon har fått använda på mig. Det var skrämmande i början men när man väl lärde sig att slappna av så är det superskönt att bli påsatt i röven samtidigt som hon runkar min kuk. Får så starka orgasmer av det och hon njuter också extremt mycke av att få sätta på mig. Hon får fontänorgasmer utan att ens ha något i sig när hon knullar mig.

Så mitt tipps är. Res iväg någonstans och bestäm redan innan att ni inte ska ha sex på hela resan utan bara snacka om det. Jag kan nästan lova att ni kommer att vara så kåta och sugna på varandra efter det så ni får kämpa med att inte knulla. Ta knullet efter det när ni kommer hem om så krävs

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Inga roliga problem när man har en livskamrat man älskar,men sexet uteblir mer o mer.Vill verkligen inte vara utan sex.Att vara otrogen är uteslutet för min del,så hur gör man?
Ja, det är inte kul när lusten till sex dör ut hos sin partner. Men jag har hittat mina egna vägar att få utlopp för min sexlust, vilket min hustru tycker är mycket bra och stöttar mig i det. Onani på olika sätt är den största delen i min lösning. Jag älskar verkligen att onanera och skulle inte kunna vara utan det.

Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Slutat med 6 kl. 18?

Det där håller ju inte, det kan ju inte hon ensidigt bestämma .. fast jag vet ju inget om bakomliggande orsaker ..

:cautious: dr Ruth.. flåt , dr Alex//.

S110

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hej
Är det någon mer än jag (man 55) som blivit ställd inför det faktum att frun helt enkelt och ensidigt slutat att ha 6?

Det är givetvis hennes frihet, men var hittar jag då någon som vill knulla?
Ja tyvärr. Jag har letat efter en manlig ersättare. Sex är viktigt för mig och jag behöver det så det är så sorgligt. Det hjälper inte med sexiga underkläder det är helt utan ändå. Jag hör ofta -"det är inte det att jag inte vill men jag orkar inte"

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hur är det med kommunikationen?

Jag hade skiljt mig om min fru inte ville ha sex med mig!
Och mer anledning om hon inte kan säga mig varför

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ni pratat om varför hon inte vill ha sex?
Lösningen måste väl börja med orsaken? Och sedan se vad som kan förändras och förbättras för att hitta fram till sexet igen?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur är det med kommunikationen?

Jag hade skiljt mig om min fru inte ville ha sex med mig!
Och mer anledning om hon inte kan säga mig varför
Kommunkationen fungerar tillfredsställande för mig,jag har fått svaret.Men hon betyder mer än sex för mig så att skiljas är inte min utväg.Det utesluter dock inte att jag vill ha sex i nån form,men det får jag leva med trots att det är surt.

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommunkationen fungerar tillfredsställande för mig,jag har fått svaret.Men hon betyder mer än sex för mig så att skiljas är inte min utväg.Det utesluter dock inte att jag vill ha sex i nån form,men det får jag leva med trots att det är surt.
Finns det ingen öppning eller möjlighet till förändring som ni kan jobba på? Hur motiverar hon att hon inte vill ha sex?

Jocks64

Aktiv medlem
Ja, det är inte kul när lusten till sex dör ut hos sin partner. Men jag har hittat mina egna vägar att få utlopp för min sexlust, vilket min hustru tycker är mycket bra och stöttar mig i det. Onani på olika sätt är den största delen i min lösning. Jag älskar verkligen att onanera och skulle inte kunna vara utan det.
Jag och min fru har oxå hittat samma väg. Hon har inget sug efter sex medans jag har stort sex behov. Så vi har hittat en väg som hon och jag tycker är riktigt bra. Jag onanerar väldigt ofta, vilket jag älskar att göra. Njuter minst lika mycket av det som att ha sex med henne. Ibland mer faktiskt

Toppen