penis pump

B

bamsetramse

Gäst
hej ha rprecis köpt en penis pump ... men jag fattar inte riktigt ... så fort jag släpper på vaccumet går det juh tillbaka till ursprungstillståndet ?!? va gör jag för fel ? någon som vet ?

biffen0218

Medlem
Kön
Man
hej ha rprecis köpt en penis pump ... men jag fattar inte riktigt ... så fort jag släpper på vaccumet går det juh tillbaka till ursprungstillståndet ?!? va gör jag för fel ? någon som vet ?
Du gör inget fel. Jag har provat penis pump och pumpat så mycket att det såg ut som massa tillägg men efter en stund så blev den inte ett dugg längre. Jag har nu testat att istället dra åt med ett band runt penisroten och då blir den faktikst lite tjockare då ådrorna sväller och inte går tillbaka till ursprunget. Kuken blir stenhård. Testa detta istället för jag tror inte på någon pump kan förlänga kuken.

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har också haft en pump och visst blir den större en stund men släpps vaccumet så blir det normalt igen. Nej, tipset är gummiband eller liknande runt kukroten så blir den grov o nice. Längden går nog inta att påverka så mycket

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Gå och köp en kukring istället som både Bigloads och Biffen rekommenderar. Det gör jag också.
När du hittat en storlek som passar - 40/45/50/55 eller kanske tom 60mm, så kan du köpa fler olika sorter. Metall, läder, gummi. Tänka bara på att inte ha en för liten (eller för stor) storlek. Även olika breda metallringar.

Om du är i Stockholm, eller svänger förbi, kan du gå in på Läderverkstan på Rosenlundsgatan på Södermalm och få en utprovad - de hjälper gärna till :)

Toppen