B
bamsetramse
Gäst
hej ha rprecis köpt en penis pump ... men jag fattar inte riktigt ... så fort jag släpper på vaccumet går det juh tillbaka till ursprungstillståndet ?!? va gör jag för fel ? någon som vet ?
jag menar så att det blir så härhej ha rprecis köpt en penis pump ... men jag fattar inte riktigt ... så fort jag släpper på vaccumet går det juh tillbaka till ursprungstillståndet ?!? va gör jag för fel ? någon som vet ?
Du gör inget fel. Jag har provat penis pump och pumpat så mycket att det såg ut som massa tillägg men efter en stund så blev den inte ett dugg längre. Jag har nu testat att istället dra åt med ett band runt penisroten och då blir den faktikst lite tjockare då ådrorna sväller och inte går tillbaka till ursprunget. Kuken blir stenhård. Testa detta istället för jag tror inte på någon pump kan förlänga kuken.hej ha rprecis köpt en penis pump ... men jag fattar inte riktigt ... så fort jag släpper på vaccumet går det juh tillbaka till ursprungstillståndet ?!? va gör jag för fel ? någon som vet ?