Nja... jag är van vid det här laget. Frun sög mig några ggr när vi var tonåringar, på min anmodan förstås, men hon tyckte inte om det och kvaldes av att få ollonet i munnen. Hon äcklades också av sperman. Kanske inte så konstigt för en då oerfaren tjej på 15-16 år. Numera är ju tonåringar mkt mera upplysta och har kunskap om det mesta. Många är nog också mer erfarna i den åldern ön vad frun var.Kenny, du verkar lite uppgiven kring din fru? Ingen kåthet kvar?
Låter ju underbart.Okej, de blir oftast inte gubbkåta med stigande ålder...men undantag finns ju
... Minns särskilt en 83-årig dam i bekantskapskretsen som gärna ville ha kuk så fort tillfälle gavs, så det var bara att hala ut den
..
Lyckost!Okej, de blir oftast inte gubbkåta med stigande ålder...men undantag finns ju
... Minns särskilt en 83-årig dam i bekantskapskretsen som gärna ville ha kuk så fort tillfälle gavs, så det var bara att hala ut den
..
känner igen det där min fru var åxå äcklad av att suga kuk och ryggade när hon fick sperma mellan brösten, skilde mej för några år sen och drömmer och söker en stor kuk att suga eller ett par där vi båda suger kuk tills den sprutar,vore underbart jag är 72.Nja... jag är van vid det här laget. Frun sög mig några ggr när vi var tonåringar, på min anmodan förstås, men hon tyckte inte om det och kvaldes av att få ollonet i munnen. Hon äcklades också av sperman. Kanske inte så konstigt för en då oerfaren tjej på 15-16 år. Numera är ju tonåringar mkt mera upplysta och har kunskap om det mesta. Många är nog också mer erfarna i den åldern ön vad frun var.
Frun har alltid varit den passiva typen när det gäller sex. Aldrig tagit initiativ till sex eller tagit för sig. Sexet har också blivit mera sällan framför allt efter klimakteriet. Men det händer att vi har sex, dock med flera veckor emellan tyvärr. När det händer, så får hon flera orgasmer i rad, så helt bortom räddning är hon inte.
Var finns du någonstans?känner igen det där min fru var åxå äcklad av att suga kuk och ryggade när hon fick sperma mellan brösten, skilde mej för några år sen och drömmer och söker en stor kuk att suga eller ett par där vi båda suger kuk tills den sprutar,vore underbart jag är 72.
NorrortVar finns du någonstans?
Hmmm..... vart ligger det?Norrort
SollentunaHmmm..... vart ligger det?
Trodde Norrort var en ort.... Alla bor ju inte i Stockholmstrakten...hahaSollentuna
Sorry, var bor du?Trodde Norrort var en ort.... Alla bor ju inte i Stockholmstrakten...haha
Småland. Gislaved.Sorry, var bor du?
Lyckost!!!Träffar ett gaypar i ca min ålder 75år är själv bi, dom kan verkligen behandla en kuk härligt. Har själv också träffat par där jag sugit av mannen tillsammans med kvinnan, senast var ett par med en kvinna på 40 och mannen var 69.
Hur får du tag i dom?Det är först nu runt 60 jag börjat bli nyfiken på KUK och andra männs sperma, men har ännu inte vågat suga av någon utan kondom. Älskar dock att runka av gubbar i min egen ålder och ta sprutet rakt i ansiktet.
Det är bäst att träffas diskret på ställen som Manhattan eller Blue-Vision.Hur får du tag i dom?