pinsamt sex!

Cilla

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 16 och min kille var 17.
`Jag sov över hos honom en fredag till lördag.
Det hände ingenting på kvällen/natten men på lördagsmorgonen
när vi var nyvakna och lite morgonkåta så smekte vi varann en del..
Vi låg nakna under täcket och hånglade grovt.
Efter ett tag åkte täcket av och jag runkade honom rejält, hjälpte till med läpparna en del.
Jag märkte att han snart skulle komma och slickade och småsög ollonet samtidigt
som jag fortsatte runka, han stönade rejält.
Just då sliter hans pappa upp dörren och undrar om vi vill ha frukost!!Han stänger dörren snabbt men min kille var så kåt så han sprutade strax efter i mitt ansikte ändå.
Kan ju lugnt påstå att det var en pinsam tystnad vid frukostbordet sen!

G

Guest

Gäst
HAHA :D bra jobbat!!

När man läser alla pinsamheter så är det ju en stor majoritet som handlar om att man i olika sammanhang har blivit påkommen... tydligen är sex/runk/allt som rör det sexuella fortfarande tabu i Sverige som trots allt är ett ganska "öppet" land sexuellt sett... Men jag har blivit påkommen själv... fan va de e pinsamt... men de stoppar en ju inte ;)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag kan inte säga att jag skulle haft något emot att se det :D både för det knasiga i situationen och för att jag säkert skulle blivit kåt.

Hängde du ihop med killen länge eller var det det som gjorde slut på det?

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker mest det är underligt att alla alltid sprutar precis i ögonblicket dom blir upptäckta. Nu var det förvisso inte riktigt så i detta fallet, men annars är det ju det i var och varannan tråd här på forumet. Luktar rätt mycket skitsnack om jag får säga min mening.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Kan vara skitsnack, eller kanske inte. Det fall att helt plötsligt bli påkommen när man börjar närma sig verkar ha effekten att öka på orgasmen. Har själv varit med om det en del gånger. Vet inte riktigt varför det sker, men kanske man är för konsentrerad vanligtvis. Sedan händer något som plötsligt bryter konsentrationen. En teori i alla fall. Vad tror ni andra?

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Toppen