Porr nostalgi

P

piercadkuk666

Gäst
En av de första porrfilmerna jag såg var en riktig klassiker. Min bror fick tag på Ridskolan och senare även uppföljarna. Vi brukade kolla på dem då mamma och pappa var borta! Är det någon som har dem fysiskt eller nerladdade och vill skicka dem till mig? :D pm isåfall! Vill nostalgirunka haha!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Okej! Tror det till och med finns 5 stycken innan de la ner det.
Hade varit så gött att dricka några öl med ett gäng kompisar och Kolla genom alla 5 filmerna tillsammans och se vem som klarar att hålla sig längst utan att komma i byxorna!

Ja det var väl massa olika Ridskolan, Skidskolan, Körskolan etc. Jag gillad Mike Beck-filmerna, de var fåniga nog att titta på som komedier, men också ren porr. Lite buskis med riktiga porrscener. Var unikt inom porrbranschen då Sverige nog var enda landet som gjorde denna typ av filmer.

mr_Boomer

Ny medlem
Kön
Man
För min del är det "tecken filmerna" (I jungfruns tecken, I tjurens tecken m.fl) som var de första porrfilmerna jag såg. Det var ju bio som gällde på den tiden, och jag var med flickvännen och såg några av dessa. Gissa om vi var kåta efteråt ;) Dessa filmer var ju buskisporr med en del kända skådisar blandat med porrskådisar.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kommer ihåg den lesbiska scenen i Ridskolan 2 gillade den skarpt, vet inte säkert antingen spelade bra eller som kom de på riktigt.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har dem på nån hårddisk tillsammans med Fäbodjäntan.
Har faktiskt fått knulla några gånger med hjälp av Fäbodjäntan :). Den är ju en riktig svensk klassiker och har man en tjej/kvinna/dam hemma så kan man lite fint styra in konversationen på några av scenerna i den filmen. Damen som knullar med en falukorv är ju en av dem samt att det är så otroligt dåligt skådespeleri i filmen så man måste ju skratta åt det. Är ju även en kille som skriker när han sprutar så att man tror att han blir torterad :D.
Men det är trots allt en hel del knulla i den så oftast blir ju även tjejen då lite kåt när man tittar på det. Sen är det ju enkelt att gå vidare själv :p.

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Älskar alla Amandla filmer , skulle vilja ladda ner alla och göra en låååång film av det. Skulle aldrig sluta spruta tror jag

Toppen