porrsurfing

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Som många andra här inne gillar jag att porrsurfa och ladda ned lite sköna filmer att ha skönt till. Och det finns mycket att få tag på som är gratis. T ex Free6 och Tiava. Mycket bra sidor. Det ger i princip så mycket som man vill ha...

Men hur många är det egentligen som betalar för att få bli medlem på exclusiva sidor för att få tag på aaaaalla dom där filmerna dom lovar?
Jag har fått flera erbjudanden via spam och andra vägar att logga in gratis. Men i slutändan vill dom ändå ha kreditkortsnumret? En viss varning får man ju när man blir "lurad" med en gång...Man vill ju inte bli fast eller få kontot länsat.

Jag antar att det nästan bara är killar som loggar in på sånt. Men är det nån som har prövat?

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tjena
För egen del skulle jag ALDRIG nånsin betala för något jag kan få gratis. Att lämna ut sitt kreditkortsnr är lika med tömt konto. Dessutom får ju mottagaren ett utomordentligt bra sätt att ta reda på vem du är.
Ett exempel är att man lämnar sitt kortnr till en site som verkar seriös o vettig. Sen efter ett tag så börjar siten sprida den värsta formen av porr som ex djur eller barnsex. Hur kul är det att finnas med i deras register då? Nä mannen, tanka hem gratisporr via torrents istället. Kostar inte en spänn, och du är garanterat skyddad för orättvis behandling.

Keep that foreskin moving

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Originally posted by onanisten

Tjena
För egen del skulle jag ALDRIG nånsin betala för något jag kan få gratis. Att lämna ut sitt kreditkortsnr är lika med tömt konto. Dessutom får ju mottagaren ett utomordentligt bra sätt att ta reda på vem du är.
Ett exempel är att man lämnar sitt kortnr till en site som verkar seriös o vettig. Sen efter ett tag så börjar siten sprida den värsta formen av porr som ex djur eller barnsex. Hur kul är det att finnas med i deras register då? Nä mannen, tanka hem gratisporr via torrents istället. Kostar inte en spänn, och du är garanterat skyddad för orättvis behandling.

Keep that foreskin moving

Jo, du har helt rätt. Jag har inte tänkt logga in på nån sån sajt. Men av vad jag kunnat se från vissa inlägg här så verkar det som att det finns andra som gör det....

Toppen