Status
Stängd för vidare inlägg.

ErikSkaneBi

Ny medlem
Hallå där!

Jag presenterade mig inte riktigt i mitt tidigare inlägg eller vad jag sökte mer specifikt, därför kommer jag presentera mig lite mer utförligt denna gången.

Mitt namn är Erik, fyller 34 inom några få månader. Är bisexuell och chattar/myser gärna med både män och kvinnor, så länge du är över 30 år gammal. Jag är öppen för det mesta så länge båda känner sig bekväm, jag ser helst att lära känna motparten innan jag bestämmer mig för att träffas (det ska kännas tryggt för båda eller alla parter).

På senaste tiden har jag börjat dra mig mer åt män, då detta är ett "outforskat" område vilket gör mig samtidigt nervös men på ett bra och skönt sätt. Söker därför hellre trevliga män att chatta och mysa med i åldrarna 30-60.

Jag vill jätte gärna skapa en vänskaplig kontakt med nya vänner och ha en trevlig konversation eller två (helst fler), vem vet - det kanske övergår till något trevligare och mysigare?

En fantasi jag har är att ha flera män (tiotals) i en ring runt mig där jag får suga och runka av en efter en tills männen antingen kommer i min mun (japp, jag sväljer) eller vill tömma på mitt ansikte/kropp/kuk. En orgie chatt hade heller inte varit fel.

Snabb information om mig:
Namn: Vet ni redan, Erik.
Ålder: snart 34.
Längd: 186 cm.
Vikt: 83 kg.
Storkel: 20-21 cm.
Skype: Erik_sven_karlsson

Skicka gärna iväg ett mail här på onanera eller varför inte lägga till mig på skype? Hey, det skadar inte att höra av sig, vem vet? Du kanske gillar mina kåta sidor och får orgasm, (jag är rätt duktig på att fantisera och kåta upp).

mvh
Din Erik.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Härligt Erik, önskar dig all lycka till... Delar din önskan om att vara centrum av kukringen bestående av kåta män :D

Tips från coachen är inte att lova mer än man kan hålla, men svälj så mycket du orkar, det är porrigt:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen