Prinsessan Nathalie Del 13

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Del 13

Där låg han nu med en praktig pelare rakt upp i luften och händerna runt byxorna. Vilka satt nere vid knäna. Nathalie och Christoffer avbröt sig när de hörde hur någon kom genom busken. De fick se Johan ligga på marken med pelaren helt synlig. Nathalie kände igen Johan och viskade till Christoffer. 'Fortsätt att köra in din pelare i mig. Jag tror att Johan vill se det.' Christoffer lydde och tryckte in sin lem i Nathalie igen. Nathalie stönade högt samtidigt som hon tittade på Johan. Deras blickar möttes och hon visade att hon ville att han skulle komma närmare.

Johan kröp fram emot dem. Lemmen var ännu hårdare nu. Nathalie sa något till honom. 'Johan, kom hit mmm jag vill känn.. mmm ..a smaken av din lem' Johan kröp ända fram till Nathalies ansikte. Och kysste henne. Att hon samtidigt hade mannens pelare djupt inne i sig gjorde bara att kyssen blev ännu hetare. Nathalie hade redan hans lem i ett fast grepp. Hon runkade den sakta och Johan njöt av hennes beröring. Så öppnade hon munnen och slickade sig om sina läppar. Johan förstod vad hon ville och gav henne det som hon trånade efter. Hans styva lem.

Med ett bestämt sug försvann hans lem in mellan hennes läppar. Hon var så söt när hon hade munnen full. Hon behövde inte göra några speciella rörelser. Christoffer pumpande i hennes grotta gjorde att hon ömsom sög på ollonet och ömsom hade hela lemmen långt inne i sin mun. Det var en härlig syn att se denna lilla söta tjej ligga mellan två män och bli uppfylld i båda hålen. Det tyckte även Johan och Christoffer. Deras lemmar började rycka. Johan ar den som närmade sig orgasmen först. 'Jag kommer att skjuta min sats snart', sa han till Nathalie. Hon gjorde inga tecken på att avsluta behandlingen av hans lem utan sög in den längre än tidigare.

Med en ilning längs ryggraden kände Johan att det var för sent att avsluta nu. Hans strålar började skjutas ut. Rakt in i Nathalies väntande mun. Hon fick de första strålarna rakt ner i svalget och svalde dem genast. Resten mjölkade hon ur hans lem så att munnen blev full av hans safter. Hon älskade smaken av man och var nu själv nära att komma. Johans lem lämnade hennes våta varma mun och hon visade för Johan vad han hade givit till henne genom att öppna sin mun och visa den vita mjölken för honom. Johan bara stönade när han såg sin sats ligga där på hennes tunga. Så stängde hon munnen och svalde några gånger. Efteråt öppnade hon åter munnen och visade att den var tom. Johan föll ner vid sidan av henne och kysste henne våta läppar.

Christoffer som sett hela behandlingen av Nathalies mun var nu också nära klimax. Nathalie kände att även hennes grotta snart skulle bli fylld av kärlekssaft. Denna tanke blev för mycket för henne och hon seglade iväg på orgasmens vingar än en gång. Hennes fitta kramade krampaktigt om Christoffers pelare och det var hans startsignal. Ståle efter stråle av sats lämnade hans kuk och fyllde upp Nathalies grotta. Båda stönade och snart låg de alla tre tätt tillsammans och sov i solgasset vid sjön. Endast fåglarna kvittrade...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Mmmmm!

Precis vad jag behövde efter att ha gått och varit kåt ända sedan i morse:oops:

Nu finns det ingen återvändo - dildon är framme och det finns bara ett ord för mitt tillstånd just nu: vrålkåt:p:p:p

Det skulle inte vara fel att ha en hård, len och ådrig kåt kuk att suga...

Jag kommer att sakna Nathalie och hoppas att hon inte försvinner helt och hållet:oops:

Såå sköööön:p:love::love::love:

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det är en ära att ha fått göra dig vrålkåt snäckan. Jag vet en som blir avsugen i fantasin just nu... ;);)

Kanske är inte Nathalie helt försvunnen. Inget är som väntans tider var det någon som sa för inte så länge sedan...

:love: & Kram Pumps

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm härligt att läsa! Synd att jag sitter på jobbet har lite svårt att avreagera mig här:oops:

I alla fall en underbar novell härlig läsning (men vem trodde väl nått annat skulle komma från dig!)

Toppen