Vi träffades ute helt enkelt. Han är bög o rätt liten o flickaktig så jag kände mig inte direkt "hotad" av honom (har tidigare känt så när "riktiga" bögar" kommit fram o velat dra hem mig).
Jag beslöt mig helt enkelt för att ha ett ONS med honom.
Vi drog hem till mig o sög varandra först, det var härligt att känna känslan av kuk i munnen igen, fick härliga flashbacks från mitt tonårsexperimenterande.
Sen bestämde jag mig att det är dags för knull. Jag har ju en rudeboy samt en liten dildo så min röv är inte helt ovan med penetration, så jag förberedde mig ungefär samma sak som med rud-boyen - först en ilande smärta och sen - när ringen vänjer sig - en jävligt skön känsla.
På med en kondom på hans stenhårda kuk (som tack o lov inte var för stor), en massa glidmedel o så satte jag mig på den. Det gjorde rätt ont precis när den åkte in men sen..shit grabbar..det är svårt att beskriva men känslan av att känna den varma kuken glida in i röven är bland det skönaste jag varit med om. Inte bara fysiskt skönt utan känslan att bli penetrerad är underbar.
Jag berättade om detta för en tjejpolare senare och hon sa typ: nu fattar du hur det är för oss tjejer.
Det är en rätt intensiv upplevelse, man stönar som en brud när han knullar en i röven kan jag lova. Efter ett tag blev det "för mycket" jag fick ta en paus.
Att knulla honom var häftigt men inget speciellt. Jag är trots allt 70% hetero så jag föredrar att knulla damer. Likaså var det inget speciellt direkt att bli sugen av honom även om det var upphetsande att se honom, som bög, att bli redigt kåt av det. Han runkade ordentligt samtidigt som han sög mig, som jag brukar göra när jag slickar en brud.
...japp jag skulle lätt göra om det. Jag rekomenderar alla att testa att bli påsatt i röven i alla fall en gång i livet!