provhytten

rirre

Ny medlem
Kön
Man
häromdagen hände en trevlig sak..var på en kläd-affär o kolla lite kläder.såg en otroligt läcker tjej runt 20års åldern som jobba där.hon kom fram o fråga om ja behövde hjälp.jag sa att ja ville prova lite byxor.tog me mig 2par in i provhytten.samtidigt som ja höll på o bytte om.så såg ja att tjejen jag fått hjälp av stod o smygtitta lite.då såg ja att de va en glipa i draperiet.lät de va så.vart lite tänd av att hon titta.kände de börja växa enormt under mina redan tajta boxer´s.då när ja står där inne utan byxor kommer hon fram.o drar undan draperiet lite o ska ge mig ett par byxor till o prova.och ser att hon tittar ordentligt på mitt jättestånd.hon börja rodna lite direkt.o sa..ska ja hämta några mer byxor.ja de kan du göra svara jag.ja prova lite byxor tills hon kom tillbaka.men då kom hon in i hytten.såg att hon va så tänd.hon viskade.kan inte låta bli att komma in här hos dig när ja såg ditt stånd i dina sexiga boxer´s.snälla får ja smeka lite sa hon.o jag sa med häpnad.gärna.hon börja smeka o massera min hårda stake utanpå mina lena boxers.o ser att hon blir ännu kåtare.hon plockar fram staken o ser att den är helrakad o bara säger..mmm helrakad.de älskar jag.hon börjar runka sakta.böjjer sig ner o suger tag runt ollat.suger o leker me den ordentligt.ser att hon bara älskar o leka me kuken.o jag säger åt henne att de är nära..då suger o runkar hon fortare.o jag sprutar ut satsen i munnen på henne o tar imot allt.sen säger hon att de va härligt o skulle vilja träffa mig mer..sen dess har vi vart kk´s..o hon är grym i sängen...denna historia är sann o underbar..vilken tjej..;)

Y

ymmot -LÅST-

Gäst
ok om detta är sant låter det som om du har hittat en underbar tjej varför händer inte såna saker mig?? :(:( ehe

skönt me onani

Toppen