lyhörd säger många och det har jag själv lärt mig att det är det absolut viktigaste!
Ingen i det här forumet kan berätta för dig hur du skall slicka just din tjej eftersom alla tjejer gillar olika saker. Tips kan däremot vara bra
bästa tipset är att få henne avslappnad och kåt som aldrig förr, tänk: vad gör dig galen? Tänk dig att hon suger eller runkar av dig, ökar takten och när det är som allra allra bäst så lugnar hon sig.. Då kan jag lova dig att du blir galen. Hon MÅSTE bara fortsätta.
Det är samma sak med tjejer, iallafall min, sen kan jag inte tala för alla
Men börja lite lugnt, andas gärna varmluft så hon blir upphetsad av tanken att du är där nere.. Börja slicka lite, smaka.. Lätt på klitoris sedan eftersom kan du öka lite.. Vissa gillar om man trycker lite hårdare, andra gillar lätt med tungspetsen - det lär du märka
Du kan även fråga henne någon gång, aldrig fel om man kan prata öppet om sex med sin partner.
När du hållt på ett litet tag och hon börjar låta en del, ta tag i ditt hår osv (om hon gör sånt). Sakta då ner igen, reta henne så hon blir helt från vettet. Det finns ju inget bättre än att ligga där nere med huvudet mellan bena, då kan man lika gärna dra ut på det. Men var oförutsägbar, så hon inte tröttnar.