På Lastbryggan finns den i en kategori som heter "High Tech"jag tänkte köpa en sån åt en tjej kompis.. men jag hitatr bara en som heter mini rabbit.. är det den ni har elelr finns det en vanlig..
är man bög för att man hjälper en kompis?
Originally posted by nyfiken_gul
hejsan.
Tänkte köpa mig en rabit som jag har läst så mkt gott om men det verkar ju finnas så många olika märken o modeller ute på marknaden av just the rabit. Vill inte ha orginalet med separat kontroll dosa tycker att det verkar bökigt med sladd utan en med "inbyggd" kontroll. Men vilken använder ni / rekomenderar ni. Är det bara orginalet som gäller..?? Tänkte ju att det inte skulle kosta allt för mkt heller.
Tack på förhand o mys på ute i stugorna *ler*
Originally posted by qvinna
till aza_sv: hej jag undrar var man kan få tag på rabbit orginalet. det finns så många olika där det står att det är orginalet så jag blir helt förvirrad. vill ha den äkta var köpte du din och vad heter den exakt? mvh/maja
gfgfg
Originally posted by aza_sv
Min försa R&P vill ja minnas att jag köpte på sexliv.com, den med separat dosa alltså.
Den nyaste med inbygd dosa, köpte jag på postorder den med. Jag tror det var på lustjakt.se. - tror jag det var
Jag har också varit i en butik i Uppsala,lustgarden.se som var välsorterad och med väldigt trevlig personal. Jag var där med två kollegor och vi hade dödskul. vi köpte var sina stavar av olika märke (jag inhandlade en ganska grov jellydong) och jag köpte också en lite nyckelringsvibrator som jag haft mycket skoj med. >Mest som samtalsämne men den funkar på riktigt också, fast den surrar så högt så man kan inte smyga med den.
Lycka till med din R&P
Åsa
Originally posted by qvinna
till aza_sv: hej jag undrar var man kan få tag på rabbit orginalet. det finns så många olika där det står att det är orginalet så jag blir helt förvirrad. vill ha den äkta var köpte du din och vad heter den exakt? mvh/maja
gfgfg