Rumk til kompisar

D

Danskan

Gäst
Jag går igång på den nära kontakten/vänskapen til den person jag runkar til. 100% mera intens orgasm, om det är min bästa tjejkompis, tjej från jobbat äller en kompis´tjej som jag kännar.

Har nu en hel litan wankbank av bilder på nära tjejkompisar, jobkompisar etc. Och jag får en reäll hård orgasm om jag runkar til dom, utan att dom vet om det. Uphetsanda att besöke dom, prata utan dom vet om att jag sprutar satsen til dom. Kollar så klart bröst och dernera när jag är där på besök.

Runkar ibland med andra killar til dom, ofta går dom också igång på den nära kontakten/vänskapen. Så uphetsanda att visa from dom.

Last edited by a moderator:
D

Deleted member 67733

Gäst
Visst är det härligt att onanera och fantisera om dom man känner samt träffar i vardgagen. Mina favoriter för tillfället är 2 mammor i ungarnas fotbollslag, möter dom 3-4 gånger i månaden. dom har fått mycket sperma på sig. Tänk om dom visste det....

D

Danskan

Gäst
Visst är det härligt att onanera och fantisera om dom man känner samt träffar i vardgagen. Mina favoriter för tillfället är 2 mammor i ungarnas fotbollslag, möter dom 3-4 gånger i månaden. dom har fått mycket sperma på sig. Tänk om dom visste det....
Så upphetsanda att sitta med den stiva kuk uta, til deras Instagram och Facebook. Spruta en rejäll hård orgasm sats til dom. Och sen träffa dem, prata och tänka på sprutat til deras kropp och ansikta. Och om dom vista...

Just nu runkar jag til min bästa tjejkompis, har gjort det i flera år. Hennas sexiga ansikte, kurviga kropp, blonde hår, sexiga röst och stora bröst. Jag har runkat til henna mens vi pratade på tlf, och een gång under bordat på Facetime. Det var intenst, hon fick inta hitta ut av det.

Sen runkar jag också til två svenska tjejar från jobbat. Dom har fået rejällt med sperma båda två, den ena är chefan som är hög, blond, fit, jättecute och bra kropp. Den andra är brunette, ganska ung og sjukt velskapt. Bra att tänka på under ett tråkigt möta, mens man kollar utt kroppan på dom.

Last edited by a moderator:
Toppen