Runk i trosor

AndLargbg

Välbekant medlem
Fick ett sådant gyllene läge igår!
Dottern o hennes polare hade förfest hemma o drack, snackade o gjorde sej iordning
Några av dom fick man se i BH och en har riktigt fina pattar härlig syn.
Sedan när alla drog insåg jag nån av dom lämnat kvar sina väskor. Och vad hittade man där! Jo string o BH.
Blev så kåt så jag skakade o klädde snabbt av mej och satte på mej trosor o bh o runkade, Kom i en härlig kaskad ganska snabbt :)
Nån som haft liknande lägen?
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick ett sådant gyllene läge igår!
Dottern o hennes polare hade förfest hemma o drack, snackade o gjorde sej iordning
Några av dom fick man se i BH och en har riktigt fina pattar härlig syn.
Sedan när alla drog insåg jag nån av dom lämnat kvar sina väskor. Och vad hittade man där! Jo string o BH.
Blev så kåt så jag skakade o klädde snabbt av mej och satte på mej trosor o bh o runkade, Kom i en härlig kaskad ganska snabbt :)
Nån som haft liknande lägen?
Så fantastiskt spännande att läsa. Härligt att runka i
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Hemma hos frugans syster och hennes vuxna dotter skulle jag vattna deras blommor
var tvungen att titta i tvättkorgen och hittade stringtrosor och bh 85d
dom luktade så gott så var tvungen att runka och sprutade på båda bh och trosorna
dom skulle ändå tvättas
 
K

Karlsson11

Gäst
Fick ett sådant gyllene läge igår!
Dottern o hennes polare hade förfest hemma o drack, snackade o gjorde sej iordning
Några av dom fick man se i BH och en har riktigt fina pattar härlig syn.
Sedan när alla drog insåg jag nån av dom lämnat kvar sina väskor. Och vad hittade man där! Jo string o BH.
Blev så kåt så jag skakade o klädde snabbt av mej och satte på mej trosor o bh o runkade, Kom i en härlig kaskad ganska snabbt :)
Nån som haft liknande lägen?
Gjort liknande när dottern haft kompisar som sovit över
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade som assistent hos en dam som hade en tonårsdotter boende hemma fortfarande. Blev ensam där då dottern var i skolan och mamman var på något ärende. Plockade undan lite och bäddade dotterns säng och hittade både trosor och bh som skulle i tvätten. Hade ju haft eget " fitt-underställ" hemma ett tag som jag runkade i. Blev kåt av bara att se trosa och bh. Tänkte på den mulliga tonårs kroppen som brukade ha dessa på sig. Klädde av mig naken och tog på fittkläderna som satt väldigt snävt på min mans kropp. Kuken vart hård och svullen innan jag fått upp trosorna på plats. Den tittade ut över troskanten på mig med sitt enda öga. Jag gick ut i hallen och tittade i den stora spegeln hur jag såg ut i fittkläderna och började runka. Jag blir så jäkla kåt i fittkläder så jag kommer väldigt fort.
Dom åkte i tvättkorgen efter det. Efter en tid när jag slutat min tjänst där, skrev kvinnan ett brev till mig och ville ha mig tillbaka. Hon ville ha mig mera privat hos dig. Hon ville göra allt med mig. Då förstod jag att hon varit betuttade i mig. Hade jag vetat det så hade jag nog knullat med henne vid flera tillfällen. Tjänsten innebar ju en hel del hjälpande händer vid dusch, kläder och säng.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Jobbade som assistent hos en dam som hade en tonårsdotter boende hemma fortfarande. Blev ensam där då dottern var i skolan och mamman var på något ärende. Plockade undan lite och bäddade dotterns säng och hittade både trosor och bh som skulle i tvätten. Hade ju haft eget " fitt-underställ" hemma ett tag som jag runkade i. Blev kåt av bara att se trosa och bh. Tänkte på den mulliga tonårs kroppen som brukade ha dessa på sig. Klädde av mig naken och tog på fittkläderna som satt väldigt snävt på min mans kropp. Kuken vart hård och svullen innan jag fått upp trosorna på plats. Den tittade ut över troskanten på mig med sitt enda öga. Jag gick ut i hallen och tittade i den stora spegeln hur jag såg ut i fittkläderna och började runka. Jag blir så jäkla kåt i fittkläder så jag kommer väldigt fort.
Dom åkte i tvättkorgen efter det. Efter en tid när jag slutat min tjänst där, skrev kvinnan ett brev till mig och ville ha mig tillbaka. Hon ville ha mig mera privat hos dig. Hon ville göra allt med mig. Då förstod jag att hon varit betuttade i mig. Hade jag vetat det så hade jag nog knullat med henne vid flera tillfällen. Tjänsten innebar ju en hel del hjälpande händer vid dusch, kläder och säng.
Låter spännande. Så härligt när man vet vart trosorna suttit. O sen ta på sej o runka.. Mmm
 

Darwin1337

Medlem
Fick ett sådant gyllene läge igår!
Dottern o hennes polare hade förfest hemma o drack, snackade o gjorde sej iordning
Några av dom fick man se i BH och en har riktigt fina pattar härlig syn.
Sedan när alla drog insåg jag nån av dom lämnat kvar sina väskor. Och vad hittade man där! Jo string o BH.
Blev så kåt så jag skakade o klädde snabbt av mej och satte på mej trosor o bh o runkade, Kom i en härlig kaskad ganska snabbt :)
Nån som haft liknande lägen?
Detta får mig att önska att jag får en dotter nån gång! En guldgruva för att få tag i fina små trosor att runka stora hårda kuken med
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Trots massvis med tillfällen så är det inte helt och hållet min grej. *men* när frun åker på tjejsemester med kompisen så tog jag senast fram hennes "dagsfärska". De trosorna gjorde att jag sparade massvis med papper, hah! Härligt att bara torka upp all sperma i just de trosorna, och de bara doftade mer och mer av sperma ju längre det gick. De hängde på ett dörrhandtag medan jag själv jobbade. Sen blev jag glad när jag kom hem för nästa runda. :) Tror ni jag sniffade på trosorna varje dag?
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är för mig en grymt upphetsande sak att få göra. Sniffa och runka i ett par använda trosor. Jakten på ett par är halva nöjet,och när det dyker upp ett par så är redan kuken halvhård och vet vad som kommer hända.
Fick också ett gyllene tillfälle så sent som i förra veckan.
Frun skulle ut med några tjejkompisar. Så dom samlades hemma på efm, och drog sedan in till stan.
Dom hade börjat sin semester, medans jag hade en vecka kvar att jobba.
Jag viste att det var några som skulle med hem på kvällen/ natten och sova över.
Jag gick till sängs på kvällen. Somnade och har inte märkt när dom kom hem. Vaknade på morgonen, gick upp för att göra mig i ordning för att jobba.
Gick på toa för att göra mina morgonbehov. Där på golvet låg det kvar ett par trosor och en bh, och dom tillhörde inte min fru.
Vem av dom som var kvar har inte tagit med sina underkläder tänkte jag då. Någon har kanske bytt till natt trosa lr så sov hon naken och glömt att ta med sina underkläder från toan på natten.
Jag tittade en lite stund på högen, och funderade om jag skulle våga att ta upp dom. Det kan ju komma upp någon som måste på toan och då blir jag avslöjad. Men jag tog den risken och böjde mig ner och tog tag i trosan. Formade den till en boll i handen och satte trosan till näsan. Drog ett andetag genom näsan, och kände att det luktade så nice. Öppnad upp trosan så att jag kunde se insidan och där fittan varit. Det var en sträng där på tyget från lite flytningar och några droppar kiss. Luktade och slickade i trosan innan jag virade dom runt kuken med insidan mot mitt ollon, och började runka kuken. Det var ju inga fler gubbar hemma än jag. Så att runka och komma i trosan var inte att tänka på. Så avslutningenfivk jag göra när jag kom till jobbet. Men det var jävligt spännande att stå där med trosan runt kuken och hoppas på att ingen vaknade.
 
Toppen